2012. április 2., hétfő

Heti összefoglaló 3#

És akkor most jöjjön az újabb heti Facebook-os összefoglaló =) 2012.03.22-2012.04.02 között =)
A képekre kattintva eljuttok a Facebook-os oldalamon lévő bejegyzéshez =) 

Megmutattam Nektek, milyen szép táskát vettem az Invázióba =)


Láthattátok, hogy egy egyszerű ruha, milyen 4 különböző stílusban hordható =)


Az Inváziós vásárlásom keretében megmutattam Nektek, ezt a nagyon kedvező áron vett bőrkabátot is =)


Outfit ötletként, felhívtam a figyelmeteket arra, hogy még mindig divatos a szívecske motívum =) 


Megmutattam Nektek az egyik saját outfit-emet =)


Egyik nap az Allee-ba jártam, és a Mangoba ezt az együttes láttam =D


Láthattátok, hogy hogyan készült az outfitemhez a sminkem =)

És erről a sminkről feltöltöttem egy jobb képet is =)


Elmondtam Nektek, hogy tavasszal milyen jó választás egy türkiz zöld színű ruhadarab =)


Egy outfit-et nagyon is fel lehet dobni egy zászló mintás felsővel! =)


Megmutattam ezt az egyszerű, de nagyszerű Oriflame-s táskát is =)


És ezt a körömreszelőt is =))


Illetve feltöltöttem az összes régi képet a blogomból, Facebookos oldalamra! =)

Kattintsatok IDE!

Mutattam Nektek, egy újabb saját outfit-et =)


És ennek keretében elmondtam, hogy milyen jó áron jutottam hozzá, ehhez a két F&F-s inghez! =)


Mivel örömmel vettem észre, hogy volt olyan, aki licitált nálam a Vaterán, így ennek örömére, feltöltöttem 3 újabb terméket a Vaterára =) És olcsóbban, mint ahogy eddig árultam őket! =))




És végül, ajánlottam Nektek problémás fejbőrre egy hajsampont is! =)


Remélem tetszett Nektek ez a kis heti összefoglaló! =) És továbbra is velem tartotok majd! =)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése