2012. május 7., hétfő

Tiffo Webáruház haul

Nem igazán találkoztam ehhez hasonló bejegyzéssel eddig, de én eléggé vállalkozó szellemű vagyok, így úgy voltam vele, hogy okés, akkor próbáljunk ki egy Facebook-os Webáruházat. Így ma, erről lesz szó.

Először is mutatom a Facebook-os oldalt, amiről beszélni fogok:


Most el mondanám, hogy végül is, miért próbáltam ki. Igazából ez olyan köztes dolog lenne az Ebay, a Vatera, esetleg a Brands.hu között. Az Ebay termékeihez hasonló minőségűek ezek a termékek, illetve ugyanúgy megvan a rizikó is, akárcsak a Vaterán, és a Brands.hu-hoz hasonló többlet árakon juthatunk hozzá. Amibe különbözik, az, hogy itt nincs visszaellenőrizhetőség, itt nincs paypal, csak a saját pénzünk, és a saját idegenekbe vetett bizalmunk. Itt senkinek se tudunk reklamálni, ha esetleg nem érkezne meg a csomag, vagy nem olyan árut kaptunk, amit esetleg szeretnénk. 

Ezt én is elég jól átgondoltam, majd mérlegelve arra jutottam, hogy na akkor próbáljuk ki. Írtam is a Webáruház üzemeltetőjének Facebook-on, hogy szeretnék tőle rendelni. Ennek keretében pedig közölte velem, hogyha bármi egyéni kérésem van, azt nyugodtan mondjam meg, mert ő utánajár, keres nekem bármit, amit szeretnék. Így konkrétan közöltem vele, hogy mire is lenne szükségem. 

Mivel már régről tudjátok, hogy nagy Bagoly fan vagyok, így mondtam neki, hogy nagyon szeretném ezt a nyakláncot megkapni:


Tudom, hogy fenn van Ebay-en de ettől most kicsit vonatkoztassunk el. :D..

Utána mondtam neki, hogy mivel nekem kicsit nehézkesebb magamra blézert találnom a széles hátam miatt.. (brühühühü..) ezért nagyon szeretnék valami szép színes blézert =) Mondta is, hogy jó rendben, ő keresni fog nekem blézereket, és az árakat és a méreteket odaírja. Ez meg is történt, pár nap múlva kaptam tőle blézerrel kapcsolatos ajánlatokat.

Ezeket a blézereket küldte el nekem:


Végül a jobb felső narancssárga blézerre esett a választásom, mert ő volt az, aki méretben teljesen passzolt rám =) Így meg is rendeltem tőle ezt a két dolgot. Utalással kapcsolatba pedig azt beszéltük meg, hogy most átutalom a felét, ha megjött pedig a másik felét. Én nagy idézőjelekbe így biztosítottam be magamat. Egyébként nagyon kedves, és együttműködő eladóról beszélek =).. !!

Összességben Március 12-én rendelte meg, és azt mondta, hogy 15 munkanapon belül megérkezik hozzá, és utána 1-2 munkanapon belül hozzám, így arra számítottam, hogy Április 10-én megérkezik legkésőbb. Na ezek után kezdődött a várakozás...

Miután letelt az Április 10-e hetente írtam az eladóra, hogy esetleg nem e tud e valamit a csomagról, már a végén ő is kezdte furcsállni, hogy miért nem jön meg hozzá a blézer és a nyaklánc, én meg már kezdtem kételkedni.. Végül előbb a nyaklánc, majd a blézer is megérkezett, így Április 17-én érkezett meg hozzá, hozzám meg Április 24-én. 

És akkor most mutatnám is őket =)


Először is, itt van a nyaklánc, ami teljesen ugyanaz, mint amit a képen linkeltem neki =) Teljesen elégedett vagyok, nincs semmi baja, és hát mit mondhatnék.. imádom a baglyos dolgokat szóval tisztára extázisba voltam mikor megláttam xD..

És most jöhet a blézer.. =)



Teljesen dettó ugyanaz, mint amit a képen elküldött nekem =) Színben élőben jóval élénkebb, tényleges az "A Narancssárga" szín =) Még nem volt alkalmam felvenni, de outfitbe szerintem tök jó egy "color blocking" kivitelezésére =) Csomó színnel eltudom képzelni =) Ja amit akartam mondani, hogy a gombot lecseréltem, mert nem igazán tetszett. Ilyen koronás fehér színű gomb volt. Szerintem ez a barna egyszerűbb gomb jobban illik hozzá =) 100% pamut a belseje pedig narancssárga és fehér csíkos!

És ami plussz!



Ajándékba kaptam, egy szilikon órát, ami teljesen passzol a blézer színéhez =) Már egyszer megjártam az ilyen órákkal, de ezzel az órával teljesen minden rendben volt, nem volt eltörve, az elem is működik benne =) Szóval nagyon örültem ennek is, főképp így a nyári melegbe is jól szolgál =)

Összegezve:
Én nem bántam meg, hogy ettől a Webáruháztól rendeltem, sőt.. ha egyéni kérésem lesz, mert ugyebár én elég nagy különc vagyok :D.. Akkor biztos hozzá fogok fordulni, mert ő utána járt, és segített nekem a blézeres problémámmal kapcsolatban is =)

Szóval akinek megtetszett ezen bejegyzésem alapján, az próbálja ki nyugodtan! =) Csak ne feledjetek el türelmesek lenni!

6 megjegyzés: