2012. április 17., kedd

Avon - SuperExtend Extreme fekete szempillaspirál TESZT!

A mai nap a Vaterás rendelésemből őt fogom tesztelni:


Avon - SuperExtend Extreme fekete szempillaspirál

Nézzünk pár képet róla =)

A szempillaspirál és keféje 


A szempillaspirál keféje közelről (Jól látszanak a benne lévő rostszálak) 


Első észrevételem az volt, hogy kicsit más a keféje. A kicsit más alatt azt értem, hogy a reklámban, és a katalógusban sárga volt a középső része, az én Vaterásomnak pedig fekete. Nem tudom, hogy ez számít e de szerintem nem lényeges.

Itt látszik, hogy sárga, de egyébként szerintem tök ugyanaz a kefe.

És most nézzük, hogy a Krémmánia szerint mit is ígér ez a szempillaspirál! =)

"Szempillaspirál az extrém hosszúságú pillákért."

Nem ígér sokat, csak annyit, hogy extrém hosszúságúak lesznek a pilláink... ezek után nézzünk pár Krémmániás véleményt.

"Tényleg szép, hosszú, hangsúlyos pillákat csinál, de nekem rettenetesen lassan száradt, ezért többször összemaszatoltam vele magam. Nem egy világmegváltó spirál, nem lesz a kedvencem, ami nélkül nem tudok élni, de amíg ki nem fogy, örömmel fogom használni."

"nekem inkább megvastagítja ( és ezáltal dúsítja ) a pilláimat. Még új, és a kefe elés sok festéket vesz fel, sztem ahogy fogy könnyebb lesz majd használni. szép, drámai pillákat lehet vele elérni, a színe is intenzív. 
ja, és óvatosan kell kihúzni a kefét, nehogy a rostszálak a tubuson maradjanak. nem szabad a kefét lehúzogatni a tubus szélén"

Sajnos csak ez a két vélemény volt, de nézzük az enyémet:

Még sose volt ilyen "rostszálas" szempillaspirálom. És mint újonc, jó, hogy ő volt az első rostszálas szempillaspirál akivel találkoztam. Szerintem is tényleg egészen szép hosszú szempillákat csinál. És azzal is egyetértek, hogy kicsit nehezen szárad meg a festék, így könnyen elkenhető =(. És ha az ember párszor áthúzogatja a szempilláin akkor azok könnyen összeragadhatnak, és utána szét kell szedegetni. Tény és való, azt az egy mondatot, amit ígér, tökéletesen be is tartja! =)) Szép extrém hosszúságú szempilláink lesznek. Ezt képekkel tudom bizonyítani:



Ezen a két képen szépen látszik, hogy milyen hosszúak lettek a szempilláim =)


Ezen a képen látszik, hogy milyenek a szempilláim alapból.

Szóval ha valaki nyárra keres egy szép hosszító szempillaspirált, akkor annak ajánlom a SuperExtend Extreme-t! =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése