2012. április 12., csütörtök

Bershka - Tavasz/Nyár

Nekem a Tally Weijl-en kívül, nagyon megtetszettek a Bershkának is a ruhadarabjai =) Ezért mutatnék is Nektek párat belőle =)


Az örök blézer farmer kombináció =)) Szerintem kihagyhatatlan így tavasszal =)) 


Blézert persze nem csak farmerrel, de rövid shorttal is lehet kombinálni =)


A farmer kabát, és a virágos ruha együttest se szabad kihagyni! =)


A pasztel színek is a fénykorukat élik =)) Nekem azok az outfit-tek is tetszenek, ahol valaki pasztel színeket kombinál egymással =) Szerintem ezt az outfit-tet nagyon eltalálták =)


Facebookon már említettem Nektek, de a Bershka is igazolja az állításomat, hogy a szívecske motívum még mindig divatos =) Ezt még csíkokkal is feldobták.. csillagos 5-ös :D


Egyik új divat most tavasszal a harangszoknya! =)) Ha valaki szereti a szoknyákat, akkor próbálja ki ezt a fazont is! =))

Ha kíváncsiak vagytok a teljes Bershka tavasz nyári ruhakollekcióra akkor IDE kattintva megtaláljátok az albumokat =)

Nektek, hogy tetszik? =)
Hozzátok mi áll közelebb, a Tally Weijl, vagy Bershka ruhadarabjai? =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése