2012. április 12., csütörtök

Avon - Real Red Körömlakk TESZT!

Egyik kedves olvasóm arra szavazott, hogy ma körömlak tesztelős post legyen, így ma őt mutatom be Nektek:

Avon- Real Red körömlakk

Nézzünk pár képet róla =)


Ilyen az ecsete:


Mielőtt megmutatnám, hogy milyen élesben a körömlakk, nézzünk pár Krémmániás véleményt az Avon-os gyorsan száradó körömlakkokról! =)

"Tegnap kaptam meg a nyuszitól a gyönyörűséges Loving Lavendert, és most festettem ki vele a karmaimat.
Az állaga elég folyós (szerintem ez így a jó), az ecsete pedig szuper. Ahhoz képest, hogy mennyire folyékony, nagyon erős a fedése, bár én ennek ellenére jobban szeretek két réteggel dolgozni, ráadásul az állaga miatt könnyű vékony rétegben felfesteni. A száradásával kapcsolatban nem igazán tudok nyilatkozni, mert pár perccel felkenés után rákentem az Orly Sec 'n' Dry fedőlakkot, azzal viszont 10 másodperc alatt kőkeményre szárad (más lakkokkal is gyorsan szokott dolgozni, de azért ennyire nem).
A végeredmény csíkmentes, fényes pasztell körmök szupervékony rétegekkel. Szerintem tartós is lesz, de majd még írok, ha le kellett mosnom. Addig is megelőlegezem az 5 csillagot."

"Gyönyörű a fedése. Egy rétegben szolid, két rétegben feltűnőbb. A ballerina a kedvencem. <3"

"Barátom édesanyjáét próbáltam, a szín nevét pontosan nem tudom, a képen talán az első. Két rétegben vittem fel + fedőlakk. Nagyon zavart, hogy még így is látszott a körmöm fehérje, de lehet, hogy ez csak az én hibám. 2 nap múlva pattogni kezdett. Nálam mondjuk már ez is haladás, mert van olyan lakk ami már aznap kopik a körmöm végéről, de azok általában sötétebb színek."

Mielőtt elmondom a véleményemet, nézzük, hogy hogy teljesített élesben a körömlakk:


Természetes fénynél


Napfénynél


Vakuval

És akkor most nézzük az én véleményemet:
A körömlakk nevével teljesen egyetértek. Ez az igazi piros körömlakk! =) Aki ténylegesen egy piros körömlakkot keres, annak nagyon ajánlom ezt a körömlakkot! =) Minőségével is nagyon elégedett vagyok, már egy rétegnél is egész jól fedett =) És pár perc alatt már száraznak mondható a körömlakkozás =) Folyós állaga van, de az ecsetjével teljesen tökéletesen és gyorsan lehet lakkozni =)

Tehát összességben, ez a körömlakkok körömlakkja! :D.. Egyre jobban kezdem megszeretni az Avon-os körömlakkokat! =) Ha esetleg nem láttátok volna a múltkori hosszan tartó Blue Shock körömlakkot, akkor IDE kattintva megnézhetitek.

Nektek hogy tetszik? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése