2012. augusztus 2., csütörtök

Deichmann őszi-téli cipők =)

Szandált keresve ellátogattam a Deichmann oldalára, és így volt szerencsém megnézni az őszi-téli kollekciójukat.. és hát mit mondjak NAGYON TETSZIK! =D Innen is látszik, hogy őszi-téli gyerek vagyok, így nem tagadhatom, az ősz és a tél a 2 kedvenc évszakom =) Sokkal jobban tudok vele azonosulni mint a tavasszal és a nyárral. Ennek örömére mutatnék Nektek pár cipőt, ami megtetszett Nekem! =))





Azt hiszem el kell majd kerülnöm a Deichmann-t mert nagy bajok lesznek.. :D

7 megjegyzés:

  1. Nekem felülről a 3. tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a 4. tetszik, de nekem az a hatalmas problémám van a deichmannal, hogy borzasztó minőségűek a cipők és minden 2. lányon deichmannos cipő van. :/

    VálaszTörlés
  3. sziasztok! nekem is a 4. tetszik. viszont nem találom a deichmann honlapján. az ára érdekelne. ha esetleg meg tudnád írni akkor nagyon köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez tök furcsa mert én se találom.. de olyan 8-10 ezer Ft körül lehet. :)

    VálaszTörlés
  5. attól tartok hogy ha az oldalon nincs fent akkor a boltban sem lesz. pedig kellene! köszi az infot. legjobb lesz ha bevetődök egy üzletbe és megnézem :)

    VálaszTörlés
  6. á.. őrület, most felmentem és elsőre meg lett :D

    http://www.deichmann.com/HU/hu/shop/noi/noi-cipok/00008001099561/Csatos%20csizma.prod?r=5&c=3&filter_size=all&st=PRODUCT&filter_cat=noi/noi-cipok/noi-cipok-bokacsizmak

    ;)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy sikerült megtalálnod! =)) Egész jól eltaláltam az árát! :D

    VálaszTörlés