2012. március 22., csütörtök

Heti összefoglaló 2! =)

Ismét eltelt egy hét, és gondoltam összefoglalom Nektek, hogy mik történtek a Facebook-os oldalamon 2012.03.14-2012.03.22 között! =) A mai nap ez még frissülni fog, szóval érdemes felnézni az oldalra! =) 

Elmondtam Nektek a véleményemet erről az Avon-os tusfürdőről. 



Mutattam Nektek egy outfites inspirációt! =)



A Vaterás rendelésemből kipróbáltam élesben ezt a körömlakkot:



A 4-es Avon-os szemhéjpúder se maradhatott ki:



Ami segítségével készítettem egy sminket:



Továbbra is bizonyított nálam a ricinus olaj:



Elmondtam Nektek, hogy a rózsaszín sose fog kimenni a divatból:



Kipróbáltam a másik Vaterás 4-es Avon-os szemhéjpúdert is =)



És láthattátok az ezzel készült sminket is:



Megmutattam Nektek mit vettem a Tesco F&F részlegén! =)



És ezzel kapcsolatba láthattátok hogy milyen sok lehetőség rejlik egy barna nadrágba:



Belekezdtem az Inváziós zsákmányaim megmutatásába is! =D



És végül feltöltöttem 3 terméket a Vaterára ahol már mától licitálhattok rá! =) Olcsóbban mint amennyiért eddig kínáltam. És persze a többit is felfogom tölteni! =)





Remélem továbbra is követtek majd Facebookon! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése