2012. április 6., péntek

Visszatértem :D..

Bevallom Nektek őszintén.. Nem ártott egy kis "szünet".. (igazából nem szüneteltem, mert Facebook-on jelen voltam) DE! Még se volt ugyanolyan =( Hiányzott nekem a bloggolás..

Gondoltam valami nagyobb dologgal térnék vissza, és ma volt pont 2 olyan dolog, ami miatt szerintem érdemes visszatérnem =)

Mutatom is Nektek!

Az egyik, az a Vaterás, Avonos rendelésem =)) Amiről természetes készítek Nektek még külön-külön képeket, illetve teszteket =)



A másik pedig a DM-s zsákbamacska =) Amikből szintén láttok majd részlet képeket illetve teszteket =)) Véleményeket stb. =)







Swarosvki fülbevalók:



Remélem örültök Nekem, hogy most már itt is jelen leszek.
Tanultam a múltkori esetből =) Most már semmi se fog engem meghátráltatni! :D Wááá! Az erő velem van! :D

És egyébként nagyon szeretném, ha a blognak, vagy a Facebook oldalamnak sikerülne elérnie a 100 követőt, mert terveim vannak ezzel kapcsolatba.. :D...

Később jelentkezem! =))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése