2012. április 19., csütörtök

L'oreal Paris - Casting Créme Gloss - 400 Barna - TESZT!

Kb. úgy tavaly november óta elhatároztam, ha be is fogom festeni a hajamat, az csak színező lesz. Így kipróbáltam a L'oreal Paris - Casting Créme Gloss-t. Ennek keretében a "Jeges Kakaó" árnyalatról már láthattatok is egy bejegyzést =) 

Most kicsit más, de nagyon hasonló árnyalatot próbáltam ki, amit ma be is fogok Nektek mutatni:



L'oreal Paris - Casting Créme Gloss - 400 Barna

Lefényképeztem Nektek természetes fénynél, hogy a doboz pontosan milyen hajszínt is ígér:

 

Mielőtt megmutatnám, hogy milyen lett a hajam, nézzük, hogy a Krémmánia szerint mit is ígér ez a hajszínező:

"A Casting Crème Gloss egy ammóniamentes tartós hajszínkrém, amely látható és ragyogó árnyalatokat, fényes csillogást nyújt a haj számára, és optimálisan fedi az őszhajszálakat. Kényeztesse haját egy teljes szépségkezeléssel: a Casting Crème Gloss tartós hajszínkrémmel, a fényben gazdag, természetes kinézetű hajszínért látható ragyogó árnyalatokkal."

És most nézzünk pár egyéni véleményt is:

"tényleg nem rossz, ahhoz képest, h évekig nem festettem a hajam, de egy meggondolatlan, és borzasztóan sikerült melír után az itt olvasott véleményeken felbuzdulva kipróbáltam, és elképesztő lett az eredmény, még én sem hittem el, h festett, annyira természetes lett!
sajnos pár mosás után elkezdett kopni, ezért újra befestettem, méghozzá a jeges gesztenye árnyalattal, amitől az én hajam is vöröses lett, na ez persze az istennek sem kopik olyan drasztikusan, mint az előző :("

"A legjobb hajfesték/színező amit valaha használtam! Csak ajánlani tudom! (Jeges Trüffel)"

"Nekem nagyon bevált, az előbb festettem be a Jeges gesztenye (415) árnyalattal. Maga az árnyalat sötét, de egyértelműen barna, nem feketés.
Nem lett tőle vöröses árnyalatú a hajam, mint ahogy mások említették itt. Szép hamvas színt kaptam, bár lemosáskor kicsit megijedtem, mert a festék vöröses volt, de hajamon ez nem látszik szerencsére :)"

"Kényszerűségből vettem meg...és milyen jól tettem:)! Előtte a Preference családot használtam a Loreal-tól, de pont nem volt olyan árnyalatú, amilyet használtam, így ezt vettem meg, világos gyöngyszőkét. Meg kell hogy mondjam, ezt jobban szeretem. Eddig 4 hetente festettem a hajam, most elég 6 hetente, nem kopik és valahogy nem annyira látszik a lenövés, pedig bolondgomba módjára nő a hajam :)! Maradok ennél! Csakis ajánlani tudom!"

És most nézzük az én véleményemet:

Ez tényleg egy rendkívül jó, hajszínező. Nem hajfesték! Ezt onnan tudom, mert én már kipróbáltam a "Jeges Kakaó" árnyalatot, és igaz, nem 28 hajmosás után, hanem 3-4 hónap elteltével tényleg látszott, hogy kopik. Mivel a szeptemberi vöröses hajfestési akcióm csíkokban látszott a hajamon. Ezt most nem negatívan írom, csak ezzel szeretném hangsúlyozni, hogy ez tényleg egy hajszínező. Használatával kapcsolatban, szerintem nagyon könnyű, és egyszerű használni, egy pici segítséggel szinte én is teljesen magamtól festettem be a hajamat, mert ez egy tubusos hajszínező =) A hajfestés után egyébként nem látszik rögtön az eredmény, tehát jóval sötétebb, mint amit a doboz ígér, de egy két hajmosás után előjön a hajfesték igazi színe =) Ezt is a "Jeges kakaó" tapasztalata miatt tudom =)

Most még csak első hajmosásos képeket tudok Nektek mutatni, így ne lepődjetek meg, hogy jóval sötétebb az ígért árnyalatnál:

 



 

Ezt az utolsó képet azért tettem be Nektek, mert a fejem tetején szépen lenőtt a hajam =) így talán kicsit itt jobban látszik, hogy világosabb lesz a későbbiekben =)

Viszonyításképpen, megmutatom Nektek, hogy milyen volt a hajam:



Később persze még ki fogom egészíteni ezt a bejegyzést pár hajmosás utáni képpel =)

Második hajmosás után:



(Még egyenlőre nem kopott semmit se)

Eddig eredmények alapján Nektek, hogy tetszik? =) 

11 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon bevált ez a hajfesték(színező). Nagyon sok félét használtam eddig, de ez a legjobb. Viszont aki feketét akar venni annak tanácsolom ne kékes feketét vegyenek mert kék lesz a hajuk töve :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép színe lett a hajadnak :) És amúgy is irigylem kicsit a gyönyörű, dús hajadat! :)))

    VálaszTörlés
  3. Psyszah: Köszi a kékes fekete színezővel kapcsolatos tippet! =)

    Zsanci: Köszi! =) Bár én sose vagyok teljesen elégedett a színnel, de ez még fog világosodni úgy is =) A dússágra is köszönöm a dicséretet =)) sokat segített rajta a ricinus! =)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ugyanezzel az árnyalattal volt befestve a hajam már 3szor is, de a legutolsó után annyira sötét lett és még fél év után is alig kopott, hogy többet nem :( pedig gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  5. Babett: Nekem is nagyon tetszik, de szerintem legközelebb egy kicsit világosabbal fogom befesteni =) Én amúgy mindig mással szoktam, szerintem még sose festettem be a hajamat ugyanazzal az árnyalattal :D

    VálaszTörlés
  6. Ha a szőke hajamat akarom befesteni ezzel a festékkel világosbarnára az mikor jön ki? És előbb lekopik ugye, mint ahogy lenő? És mennyire roncsolja a hajam? Ugye visszaáll a normális szőke hajszínem?
    Azt mondják ez a legjobb hajszínező, csak nagyon félek tőle:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem teljesen nem jön ki a hajadból, legalább is annyira nem tudok nyilatkozni erről, mert nekem barnából barna kopott ki, szóval annyira nem volt feltűnő a változás.

      Nem, előbb nem kopik le mint ahogy lenő, ez tuti. Kb. olyan 1,5 hónap után látszik a lenövés, ennek minimum kell 2-3 hónap, hogy ha nem is teljesen de kikopjon a hajból, de ez a mosás mennyiségétől is függ, plusz még attól is, hogy pl. süt e nap (mert az közben ki is szívja).

      Roncsolni nem roncsolja a hajadat ettől ne félj, mert tényleg elég jó minőségű hajszínezőről van szó. :)

      Egy idő után biztos visszaállna, de szerintem kopásilag kéne neki legalább 4-5 hónap, hogy teljesen kijöjjön belőle. Mármint hajszínezőnek hajszínező, de azért kell neki idő, hogy teljesen kikopjon a hajadból. Addigra a hajad szerintem minimum 3-4 centit le fog nőni. (ez ugye a hajadtól is függ, hogy milyen gyorsan nő.)

      Tanácsot annyit tudok adni, hogy eleinte ne világosbarnát próbálj ki, hanem inkább egy sötétebb szőkés árnyalatot, mármint ami a hajadnál pár árnyalattal sötétebb csak, és ha le is nő, akkor se olyan feltűnő, és ha kopásilag meg leszel vele elégedve, utána próbáld meg a világosbarnát.

      Remélem tudtam neked segíteni :) És bocsi a késői válaszért, csak a vizsgáim miatt eléggé el vagyok foglalva :/

      Törlés
  7. Nagyon jó az ismertető. Köszi! :) Bátorságot kaptam arra, hogy én is használjam. Egy doboz elég volt a hajadra? vagy kettőt kellett venni. Nekem is elég sűrű a hajam és bár most kicsit rövidebb, de így is váll alatt ér.

    VálaszTörlés
  8. Nekem is vöröses lett tőle a hajam,nem tudom miért + foltokban kopott ki a szín .. Még jó,hogy barátnőm ajánlotta a white hair szalont,hogy minőségi festékekkel dolgoznak,és milyen jól tettem,hogy ellátogattam hozzájuk. A kevin murphy festék nem is kopik ki,ápolja is a hajam,és nőtt is mióta befestettem ..fene se hitte volna el,hogy ilyen létezik,de én csak őket tudom ajánlani,ezek a bolti festékek csak kiszárítják,és tönkreteszik a hajat sajnos :/

    VálaszTörlés
  9. Akkor ez 400 as barnája a casting creme gloss nak??

    VálaszTörlés
  10. Ha heti 3x mosok hajat gyorsabban kijön a festék?

    VálaszTörlés