2011. július 25., hétfő

Takko, Tally Weijl Haul, illetve szemüveg =)


Múlt hét szerdán az Europarkban jártam anyukámmal <3 Mert mostanában eléggé fájt a fejem, és úgy gondoltuk ideje lenne megnézetni a szemeimet :/... 

El is mentünk az Europarki Vision Expressbe, ahol még (tudom későn szólok előbb is akartam =(..) ahol augusztus 27-ig még akció van! Mutatom http://www.vision-szuperoptika.hu/kiemelt-akcio Ebben az akcióban az a lényeg, hogy végül is a keret áráért megkapunk egy komplett szemüveget, amit ha a szemüveg felépítése egyszerű, akkor 1 órán belül elkészítik! =) Nekem így, hogy van rajta tükrözésmentesítés, biztosítás, illetve vettünk hozzá tokot, és volt szemvizsgálatom is, ami önmagában szemüveg nélkül 5 000 Ft  így került az egész 20 000 Ft-ba! De szerintem nagyon megérte... egyébként ha valakit érdekel csak a bal szemem romlott és egyébként közelre kell xD Mutatok a szemüvegről és a tokról képet! =)


Utólag megjegyeznék pár dolgot... ha csináltattok szemüveget el ne felejtsétek a száránál, és az orrnyergénél beállíttatni.. illetve jól nézzétek meg, hogy sehol se sérült, mert az enyémnek belül van egy kis fehér foltja -.-" Amit utólag próbáltak leszedni de nem sikerült... lényegében engem nem zavar, de azért figyeljetek oda!

Miközben vártunk a szemüvegre, abban az 1 órában kicsit körbenéztünk =) És most ezt a mini hault mutatnám meg nektek! =)

Először bementünk a Tally Weijlbe.. tudjátok csak a szokásos.. :D:D


Tudom.. Szinte semmi se látszik a ruhából.. :D De leírom nektek... ez egy A vonalú szoknyás ruha, kevésbé mély dekoltázzsal.. ha majd bejön a jó idő, ha bejön... :D Akkor majd esetleg saruval, vagy egy kicsit sarkas cipővel hordható =) Pamut szerű anyagból van! 4795 Ft helyett 2500 Ft-ba került =)

Ezután felmentünk a Takkoba.. =)


Ott vettünk egy fekete fehér egyszerű trikót, ami kicsit vékonyabb.. de mindenféleképpen kell egy ilyen egyszerűbb darab mindenki szekrényébe! =) 1590 Ft helyett 990 Ft-ért.


És egy tök egyszerű farmert a gyerekosztályon =) Hát úgy voltam vele, hogy rá volt írva hogy 170 cm, és én olyan 168 cm vagyok, akkor meg miért ne =D És felpróbáltam és tényleg majdnem mindenhol passzol, hátul a csípőmnél kicsit eláll, de azt majd övvel, vagy esetleg egy mosással korrigálom =D 5990 Ft helyett 2990 Ft volt..Látjátok ezért él a Takkos szabály, hogy olykor olykor körül kell nézni a gyerek osztályon is! =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése