2011. július 3., vasárnap

F and F Tesco =)


A szombati napom úgy alakult, hogy összefutottam a párommal a vágóhídon (IX. ker.) Ott található a Koppány utcai Tesco. De én csak úgy hívom, hogy a Lágymányosi Tesco =)

Mielőtt belekezdenék a bejegyzésbe elmondanám, amit az előzőből kihagytam, hogy nem csak az Europarkban, de a többi áruházban is most zajlanak a nagy leárazások =) Úgy hogy tényleg érdemes körülnézni! =)

Tesco is így van ezzel! =) Főképp a Tescoban kapható F and F nevű termékcsalád! =) Ami nem csak ruhákból, áll cipőkből, és ékszerekből, hanem különböző háztartási cikkekből is! =)

Az ékszerrészlegen találtam rá erre a 3 kis mutatós darabra =) Egy képet csináltam róluk! Szerintem a többi bejegyzésnél is így lesz, mert hát azért így csak könnyebb feltöltenem őket xD Kicsit lusta vagyok bevallom :D



Az első egy baglyos fülbevaló =D Említettem már, hogy odavagyok a baglyokért! =) Már csak egy baglyos gyűrűt szeretnék! xD Ez a fülbevaló nem volt leértékelve, de muszáj volt megvennem! A lényeg, hogy beakasztós, és gumis hátulja van! 450 Ft volt!

A második egy karkötő =) Ilyen nagyobb fajta, ami úgy néz ki szépen ha mondjuk könyökölsz :D:D Jó kicsit hülyén hangzik, de arra gondolok, hogy lecsúszik a könyököd felé! =) xD Nah de ha ti is vesztek, akkor megértitek mire gondolok! =D 890 Ft helyett 445 Ft volt!

És az utolsó szintén egy fülbevaló (Egyébként elég sok fülbevalóm van, majd azokat is megmutatom) =)
Ennek egyenes berakós hátulja van, fémes kis dugasszal xD.. Wááá de nem tudom leírni nektek! =D De szerintem értitek mire gondolok! =) 290 Ft helyett 145 Ft volt!

Tehát összesen 1040 Ft-ot költöttem ezért a 3 ékszerért =) És 590 Ft-ot spóroltam! =) Nem nagy szó, de aki a kicsit nem becsüli... =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése