2011. július 13., szerda

F and F Tesco =) Egy újabb haul =))


Tegnap voltam a Soroksári Tescoba... megint.. =D Sok helyre járok tudom.. de szeretek körülnézni! =) És vásároltam F and F termékeket.. =) Még mindig 50-70%-os leértékelések vannak!

Akkor mutatom miket vettem, és fűzöm hozzá a magyarázatot is! =D


Kezdeném a legegyszerűbbel =) Mint ahogy láthatjátok ez összesen  6 pár fülbevaló! =) Ilyen kis aranyos picik! Az ilyeneket azért szeretem, mert nagyon kényelmesek, és pl. ha bennük alszok stb. egyáltalán nem nyomnak sehol se! =) A képről nem hiszem hogy látszik de ilyen van közöttük, hogy fehér sima, aranyozott, fehér csillogós, ezüstös csillogós =) Szóval <3 Nagyon tetszenek! Eredeti áruk 1490 Ft lett volna.. de így leértékelten csak 745 Ft volt! =)


Ez egy short =) Remélem látjátok! =) Ez illik a blézerhez amit vettem.. mindjárt azt is megmutatom! =)
Akkor lesz jó igazán, ha  lesz majd a következő sulimba ünnepély.. és nem lesz kötelező a szoknya.. de nagyon meleg lesz! Akkor felveszem ezt, és a blézeremet! =) Egyébként ezt utcára is simán fellehet venni! =) Praktikus nagyon! Ez 5000 Ft helyett került 1500 Ft-ba!



Ez az blézer felső amiről beszéltem! =) Szintén praktikus darab, mert egy egyszerű trikóval, vagy akár egy mintás felsővel is felvehető utcára! =) Akár a shorttal kombinálva is! Tegyük fel ha tornacipővel kombináljuk akkor elegánsak de lazák is leszünk egyben! =) Van válltömése is! Kaptam hozzá pót gombot! 6200 Ft helyett 2950 Ft volt! =)


Ez egy virágos mellnél kicsit "húzott" felső! =) Fekete és fehér színekben pompázik! =) Ezt is akár kombinálhatom a blézerrel, és a rövidnadrággal! =) Nőiességet is sugároz, mert kiemeli a dekoltázst!
2450 Ft helyett 1715 Ft volt! =)


És íme a ruha amit egyáltalán nem tudok nektek képről bemutatni xD... Szerintem csinálok belőle egy outfit-et, és akkor majd látjátok, hogy milyen is igazából! =D De leírom nektek! Ez egy kötött, zsebes kardigán. Ami elvileg 14-15 éveseknek lett készítve.. xD De sebaj.. Én azt tervezem, hogyha majd elkezdek suliba járni.. akkor amíg melegebb idő van napközbe de reggel hűvösebb ezt fogom felvenni amíg oda nem érek a suliba! =) Kényelmes darab nagyon! <3! 5900 Ft helyett 1770 Ft-ba került!

Összegezve 21040 Ft helyett csak 8680 Ft volt a vásárlás! =) Ami szerintem magáért beszél! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése