2011. július 6., szerda

Familia, Auchan =)


Ma, voltam az Soroksári Auchanban! =)
Van egy elég jó, de sajnos elég drága... ruhaüzlet ott! Ez a Familia nevű üzlet az Invázióval van kapcsolatban =) Magyarán ugyanaz, csak más névvel =D

Most elég nagy leértékelések vannak! Nadrágokra, és felsőkre is 50% =) Meg akár ruhákra is! =) Így én is vettem egyet! =)

Még sose próbáltam ilyen fazonú ruhát! De pozitívan csalódtam! =D Egész jól kiemeli az előnyös testrészeimet =D=D Ami meg nem éppen az, azt meg eltakarja! =) Ez a ruha térdig ér, és kis kövek is vannak rajta! Illetve elég jó selymes anyaga is van! =)

Nos az árával kapcsolatban nem tudom, hogy az eladó nő hibázott, vagy tényleg mindenre 50% és azért lett 2995 Ft a végén 5395 Ft helyett.. bár az nem 50% szóval a fene se tudja :D De ha elnézte akkor meg szerencsém volt! =) Nem is szóltam neki :P...

Összegzésben mindenkinek ajánlom, hogy nézzen el a Familiba =)

Jah és majdnem elfelejtettem! =) Kaptam hozzá utalványt is! 

Ezt az utalványt, mint ahogy láthatjátok 2011. Augusztus 25-28-ig lehet felhasználni =) Én nagyon örültem neki..! Menjetek el ti is vásárolni! =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése