2011. július 10., vasárnap

Egy kis fitness =)


Szerintem nem csak én, hanem sokan küzdenek napi szinten a felesleges kilókkal.. 

Először is szögezzük le, hogy ha elkezdünk fogyókúrázni, nem csak az étrendre kell figyelni, hanem arra is, hogy megfelelően edzünk-e mellette! Én most az edzést fejteném ki! =) És egy másik bejegyzésben a megfelelő táplálkozásról is szót fogok ejteni! (Legalább is az én szemszögemből!) 

Azért fontos, hogy a kettőt egyszerre kombináljuk, mert ha csak diétáznánk, azzal nem csak a vizet, és a zsírt bontanánk le a testünkben, hanem az izmot is! Ezért ha minél többet edzünk, annál jobban megtarthatjuk izmainknak a mennyiségét!

Általában mindenkinek a kardio edzést ajánlják. Ez azt jelenti, hogy kb. 20-30 percen keresztül egy intenzív edzésprogramot hajtunk végre. De az a legjobb ha ezt esetleg súlyokkal is kombináljuk! =)


A súlyaimat a Tescoban vettem =) Kb. 1000 Ft volt 2 db 1 kg-os súly! Amit vagy a karjainkra, vagy a lábainkra rögzíthetünk tépőzárral! =) Én általában a lábaimra teszem, mert nekem azokkal vannak gondjaim, de ez persze egyénfüggő! =)

Annyit kell csinálnunk, hogy nézünk akár neten videót, vagy nézünk valahol kardio edzéses dvd-t és az edzéstervet ezekkel a súlyokkal hajtjuk végre! =) Azért ilyen súlyokat választottam, mert ezeket a legkönnyebb rögzíteni! Arra ügyeljünk hogy a tépőzár olykor olykor vágja az ember testrészeit xD :/...

Hogy mondjak pár példát kardio edzésre, akár ott van Micah Bo  vagy azt is csinálhatunk, hogy veszünk egy Nestle gabonapelyhes dobozt, és a Nestle oldalán beírjuk a benne található kódot, amivel 1-1 kóddal 1-1 kario fitness edzést tölthetünk le! =) Vagy latinost, vagy house-t! =)

Ha a Nestles edzést válasszátok, akkor ott vagy súly nélkül, vagy nagyon kis minimalista módon csináljátok a lépéseket, mert súlyokkal a lábunkon nem olyan könnyű a bonyolultabbakat megcsinálni, illetve vigyázzatok magatokra nehogy megsérüljetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése