2011. július 11., hétfő

Az internetes vásárlás (Online shopping) veszélye.. :/


Mivel én is haladok a korral.. sokszor volt már hogy netről rendeltem ruhákat.. kiegészítőket.. és bármi mást, ami még eszembe jutott, vagy épp akciós volt stb...

Egyik ilyen oldal amiről szoktam rendelni az a Brands.hu. Átlagba mindig megvoltam vele elégedve.. Volt mikor ruha volt rajta akciós, és az is elég jó minőségű volt stb. Most viszont kicsit elkeseredtem :/..

Június elején rendeltem tőlük 2db sport szilikonos órát.  Ma érkezett meg a csomag!...


Mint ahogy láthatjátok a fekete nem is működik.. A fehéren pedig van egy "fehéres karc" illetve ahol látjátok lent hogy "91" az igazából "51" akar lenni... A két óra 3370 Ft-ba került... Egyébként ha jól emlékszem darabja eredeti árban 5000 Ft körül lett volna. Jó végül is.. ez nem olyan eget rengető ár, de akkor is bosszant, hogy ilyen minőségben kaptam meg ezeket az órákat. Így írtam a Brands.hu ügyfélszolgálatának. Kíváncsi vagyok, mi lesz a válaszuk. :/.. Majd azt is megírom persze. Ami még plussz poén ebbe az egészbe, hogy úgy reklámozták ezeket az órákat, hogy "Elmulassza a fejfájást, csökkenti a vérnyomást stb." xDxDxD 

A lényeg, hogy ha rendeltek is netről, olyat NE rendeljetek, ami mechanikus, vagy törékeny. Én úgy mond.. kíváncsi is voltam :/.. Legalább ti tanuljatok az én hibámból! :/ A további fejleményeket meg majd megírom nektek!

További fejlemények!
Bemásolok nektek egy részletet abból a levélből amit a Brands.hu-tól kaptam. Hát kissé mérges vagyok!...
eAz ide vonatkozó törvényi szabályozás szerint: "Az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül a vásárlástól a vásárló elállhat, ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatérítjük. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vevő viseli."
A terméket a központi irodánkba kell visszajuttatni (Habostorta Kft., 1094 Budapest, Tűzoltó u. 59.), mely történhet munkaidőben személyesen, postai úton ill. futár segítségével. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli. Tájékoztatjuk továbbá, hogy postai úton feladott utánvétes küldeményt nem tudunk átvenni, ezt minden esetben visszaküldjük a feladónak.


Tehát összegezve.. nekem ez mindenféleképpen költségembe kerüljem, hogy ezeket az órákat visszaküldjem nekik!.. Mivel a postaköltség futárral 1390 Ft volt.. gondolom a visszaküldésre is annyit kéne fizetnem!.. FELHÁBORÍTÓ! .... Szóval okuljatok a hibámból.. és vigyázzatok ezzel! <3

Egyébként meg szerintem elfogom vinni az órákat megjavíttatni.. hátha sikerül :/.. Majd azt is megírom majd! =D

További fejlemények!
Elvittem az órákat megjavíttatni a Tescoba... Sajnos az egyiknek otthagytam a dobozát xD A lényeg, hogy a feketében csak elem csere kellett, de teljesen jó és működik! =) A fehér sajnos kijelző hibás.. azzal nem lehet mit kezdeni =(... Az elemcserérét 900 Ft-ot fizettem... magyarán a teljes óra árát nagyjából újra kifizettem... :/ 

2 megjegyzés:

  1. Szió,

    Angliában egy fontért (300 Ft) megkapod ezeket az órákat. (gumicsizmák is jóval olcsóbbak) Ha kell szívesen küldök. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát valahogy sejtettem hogy Angliában minden olcsóbb xD... Lécci majd írj a facebookos oldalamra, mert érdekelne a dolog =)

    VálaszTörlés