2011. július 21., csütörtök

Egy kis haul, Invázió, és Bonprix =)


Általában a munkatársammal sűrűn járunk a Tescoba, kedden is így tettünk! =) 
Említettem már, hogy a Familiában, Invázióban, (mert ezek társüzletek) 50%-os leértékelések vannak!
Az ékszereknél sikerült egy két dolgot beszereznünk! =)



A bal felső kép egy gumis fekete karkötő amin kicsi illetve nagy lila szívek találhatóak =) Ennek az eredeti ára lett volna 190 Ft. Szerintem még ez az ár se olyan drága.

Az alatta lévő pedig egy műanyag fekete prémes csillagos fülbevaló! =) Még sose volt prémes fülbevalóm :D De majd meglátjuk, hogy hogy szuperál. :D Ennek az eredeti ára lett volna 145 Ft!

Mivel élt az 50%-os kedvezmény, ezért a kettőért csak 165 Ft-ot fizettem! =) Szerintem nagyon megérte!

A munkatársam egy rózsaszín kockás nyakláncot vett! Ami ilyen 500 Ft környékén volt leértékelten!
Jah és mielőtt elfelejtem... megint kaptam hozzá kupont! =)


És most jöjjön a Bonprix! =)


Kb. úgy pár hete rendeltem ezt a kis szandál szerű papucsot :D Vagy hát nem is tudom, hogy ez igazán micsoda... A talpa barna, és a fonások fehér illetve krémszínben pompáznak! =) A postaköltséggel együtt került 3990 Ft-ba! =) A kényelemről később számolnék be, mert ilyen rossz időben sajnos még nem tudtam kipróbálni =( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése