2012. május 2., szerda

Nadler szappanok =)

Örömmel vettem észre, hogy nagyon sokan szavaztatok azzal kapcsolatban, hogy mi legyen a következő bejegyzés. Ez egy nagyon pozitív visszajelzés nekem =)

Még mielőtt elolvasnátok a postot, nézzétek meg Ani bejegyzését, mert először nála találkoztam ezekkel a szappanokkal! =)

Első helyen végzett a szavazásban a "Kipróbáltam a Nadler szappanokat" féle opció, ezért ma őket fogom Nektek bemutatni:

(A szappanok vakuval)

(Mellékesen megjegyzem, hogy tök érdekes módon, most engedi a blogger a nagy képek feltöltését.. fura)

Nadler - Biomézes-sörös-tojásos kézzel készített samponszappan
Nadler - Szenes-sörös-kecsketejes kézzel készített szappan

Még mielőtt nekikezdenék a szappanok bemutatásának, leírnék pár dolgot, hogy hogyan is zajlott ez az egész tranzakció a Tündivel =)

Ani bejegyzése alapján, én is személyesen kértem ki a véleményét, úgy, hogy leírtam, hogy milyen típusú hajam, és bőröm van, tehát mondjuk zsíros a hajam töve a vége száraz, és száraz a bőröm, hámlásra hajlamos. Ezt eléggé jól kifejtettem neki, és ezek alapján ajánlotta ezt a két szappant =)

Vele 3 féle képpen vehetitek fel a kapcsolatot:

Emailben: NADLERSZAPPAN@YAHOO.COM

Én Facebookon kértem ki a véleményét, és emailben rendeltem meg tőle a szappanokat =)

Na de akkor nézzük előbb a baloldali samponszappant kicsit közelebbről:

(A szappan természetes fénynél)

A samponszappan leírása:
"A mézes-tojássárga keveréket régóta használtam hajmosáshoz, ha nem volt kedvem a samponokhoz.Kiválóan tisztította és ápolta a hajamat, fejbőrömet.

Most a samponszappanomat egészítettem ki a méz, sör és tojássárga hatóanyagaival.

A sörről is köztudott, hogy milyen csillogóvá teszi a hajszálakat, táplálja a hajhagymákat.

Makadámiaolajjal ápol ez a samponszappanom, amiről tudni kell, hogy a bőrrokon hatóanyagai révén könnyen felszívódik a bőr mélyebb rétegeibe, a szervezet sajátjaként fogadja el, puhítja, simítja és gazdagon hidratálja a bőrfelületet, de nem zsírosítja, ami fejbőrnél kifejezetten előnyös.

A tojássárga lecitint tartalmaz, ami természetes zsíroldó és tisztító anyag.

A szappant citrom, geránium és szantálolajokkal illatosítottam.

Biokamilla tea és világos sör adja a vizes összetevőket, kókuszolaj, olivaolaj, ricinusolaj, mogyoróolaj, kakaóvaj és makadámiaolaj adja a szappan olajos alapját.

Sárgaagyagot tettem még a szappanomba. A sárga agyag rendkívüli gyógyító hatású pl. alkalmas ekcéma kezelésére is. Nagyon intenzív hatású. Nagyszerű sejtregeneráló, méregtelenítő-, összehúzó- és gyulladáscsökkentő hatású.Ásványianyag tartalma - K, Mg, Si, Na, K, Fe - mellett tartalmaz luti peloidokat és nátrium-kloridot(tengeri só)."

A termék súlya: 80 gramm

Ára: 800 Ft

És ITT találjátok a Meskán.

A szappan leírása után, most jöjjön a saját véleményem:

Mikor kibontottam a szappant, a mézeskalácshoz hasonló illatot éreztem, gondolom a tojás és a méz kombinációtól =) Eddig 2-szer használtam, úgy, hogy először csak magában, utána pedig úgy, hogy Fructis samponnal megmostam a hajamat. Mindjárt kifejtem, hogy miért, de előbb mutatok egy képet, ahol látszik, milyen ha csak magába használjuk a samponszappant:



Ha megnézitek, főképp a hajvégeknél látszik, hogy nagyon összeragadt és összeállt a hajam. Ez valószínűleg azért van, mert pusztán a víz, nem elég ahhoz, hogy ezt a samponszappant megfelelően ki tudjuk mosni. Így arra jutottam, hogy mivel balzsamot nem használok, így azt fogom csinálni, hogy először a jól bevizezett hajamon alkalmazom a Nadler samponszappant, rajta hagyom egy kicsit, vagy akár hosszabb ideig, majd lemosom, majd megmosom Fructis samponnal. Tudom így nem igazán tökéletes, mert ugyanúgy használok káros sampont, viszont, így legalább tápláló hatóanyagokhoz is jut a hajam. Fructist meg nagyon szeretem, így nekem kicsit nehéz róla leszoknom. Főképp, hogy a Fructissal 15 perc alatt megszárítom a hajamat, egyébként meg 30 perc lenne. =(.. Szóval, másodjára már Nadler szappan és Fructis használatával mostam meg a hajamat:



Nagyon szép, és dús, lett a hajam, már az első 2 alkalmazás után =)) Mutatok még pár képet =))



Mellékesen, remélem látjátok milyen szépen kikopott a Loreal Casting Creme Gloss hajszínező =)



Szóval összességben, nekem nagyon tetszik ez a samponszappan, ha elfogy, biztos fogok még belőle rendelni =) Mert aki egyszer kipróbálja.. hajjaj :D

És most nézzük a jobboldali szappant kicsit közelebbről:


(a szappan természetes fénynél)

A szappan leírása:
"Szenes-kecsketejes az alapszappan, amit narancsvirágvízzel készítettem, rengeteg búzacsíra olajat tettem bele extra olajként, sok növényi szenet, narancs, geránium, mandarin illóolajokat.
A szén aktívan tisztítja a pórusokat, mitesszeres, pattanásos, problémás bőrre kifejezetten ajánlott.Méregtelenítő hatású, ezért ajánlom narancsbőrre is, az elhalt hámsejteket pedig a masszírozó hatásának köszönhetően eltávolítja a bőrről.
A búzacsíra olaj rengeteg E-vitamint tartalmaz, karbantartja a kötőszöveteket, valamint serkenti a sejtek megújulását. Használatával csökkenthető a linolsavhiány okozta egyes bőrbetegségek (pl. ekcémás bőrfolyamatok, pikkelysömör) kockázata, és a bőr öregedési folyamatának lassításában is szerepet játszhat.Kiváló bőrápoló, bőrtápláló és a sebek, égések, bőrfekélyek gyógyulását elősegítő hatású olaj. E-vitamin tartalmának is köszönhetően a bőrt rugalmassá és simává teszi, segíti a bőr regenerálódási folyamatait.

Fantasztikus illata van a narancsvirágvíztől, ami leginkább fürdés közben érezhető."

A termék súlya 120 gramm

Ára: 850 Ft

És Meskán ITT találjátok.

A szappan leírása után, most jöjjön a saját véleményem:

Az illata szerintem nagyon hasonlít az előbb bemutatott samponszappanéhoz, viszont ennek már jóval erősebb, ténylegesen szappan illata van =). Használata közben, konkrétan, az ember fekete lesz a zuhany alatt :D Ami persze könnyedén lemosható. Már első használat után lehet érezni a jótékony hatásait. Pl. jóval puhább lesz tőle az ember bőre, illetve a miteszerekre is jótékony hatással van =) Hoztam is pár képet ezzel kapcsolatban Nektek:



Elhoztam Nektek az orromat.. :D:D:D Tudom nem a legjobb látvány így közelről de mindjárt elmondom Nektek, hogy miért is. 

Sajnos előtte képet nem tudok Nektek mutatni, de aki miteszeres az tudja, hogy ezek konkrétan úgy néznek ki, hogy pici, ténylegesen fekete pöttyökből áll az ember arca. Amin eléggé nehéz javítani... =( Nálam főképp a T-vonal ami vészes.. a legdurvább az orrom. De ha megnézitek ezt a képet, akkor láthatjátok, hogy közel sem feketék a pöttyök, hanem inkább ilyen "testszínű barnák" ami alapján látszik, hogy ennek a szén alapú szappannak, milyen jótékony hatása is van =) Fürdés közben szépen kitisztítja a pórusokat, így már első használat után, és ilyen szép az eredmény =))

De elhoztam Nektek az államból is egy részletet :D:D:D:D :



Szerintem itt is látszik, hogy miteszeres gondokkal küszködök, de persze ez egy nagyon nagyon közeli kép, szóval ez "emberi szemmel" alig észrevehető =)

Tehát összességben ugyanaz a véleményem erről a szappanról is, mint a samponszappanról. Hogyha az ember elkezdi őket használni, nem tud tőlük megválni, mert nekem is, már csak így pár használat után, a mindennapi rutinom részei lettek =) És nagyon kíváncsi vagyok persze a többi szappanra is. És remélem, hogy titeket is megtudtalak győzni arról, hogy milyen jók is ezek a szappanok, és legalább 1-szer kifogjátok őket próbálni =) Mert ezzel kapcsolatban érdemes vállalkozói szelleműnek lenni! =)))

9 megjegyzés:

  1. Azért ne add fel a samponszappant :)
    Elsőre nekem sem sikerült teljesen kimosni, de utána belejöttem.
    Kár ezután a szuper natúr samponszappan után rátenni a a Fructist a hajadra...
    Próbáld ki, hogy alaposabban öblíted le a hajad és a végén még csinálsz egy ecetes öblítést is ;)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ancsi!

    Köszönöm az aranyos bejegyzésed a szappanjaimról:))
    A samponszappannal 2X kell egymás után megmosni a hajad, utána 1,5 liter vízben pár kanál almaecetet elkeversz, és azzal öblíted le a samponszappant, nem kell utána balzsam, nagyon könnyen kifésülhető lesz és nem lesz összeragadva a hajad.Jól mondja Ani, felesleges utána a Fructis:))

    VálaszTörlés
  3. Rendben! =))
    Sajnos még nincs almaecetem, de be fogok szerezni! =)) Köszönöm a tanácsot!
    Örülök, hogy tetszett a bejegyzés! =))

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) Díjat kaptál: http://zsattibeauty.blogspot.com/2012/05/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nálam elolvashatod A samponszappan helyes használatát! :)
    Persze ez szappan függő, mert nagyban függ a benne található olajoktól..

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nálam elolvashatod A samponszappan helyes használatát! :)
    Persze ez szappan függő, mert nagyban függ a benne található olajoktól..

    VálaszTörlés