2012. május 8., kedd

Duna Plaza haul =)

Nemrég voltunk Anyukámmal a Duna Plazaba, és ebben a bejegyzésben azt fogom Nektek elmondani, hogy végül is, mit sikerült zsákmányolnom ott =)

Most voltunk először a Duna Plazaban, mert összességben eléggé messze van, legalább is nekünk, de úgy voltunk vele, ha már arra járunk, akkor benézünk =) És tök jól tettük! =D Ugyanis, egy nagyon barátságos, nagyon jól kialakított áruház, legalább is szerintem.. olyan Csepel Plaza, Köki terminál kombo, mert nagyságilag a Kökihez hasonlít, viszont belső kialakításában meg a Csepel Plazara =) Aki járt ezeken a helyeken szerintem érti mire gondolok. 

Na de nézzük is, hogy mit is sikerült ott vennünk =)

Először bementünk a Humanicba, ahol én mindig a leértékelt részleg felé megyek.. általában nem járok szerencsével, jó volt, mikor igen, de annak a csizmának is van hátránya. De most nagyjából elmondhatom, hogy sikerrel jártam =) Mert 2 cipőt is sikerült vennünk, egészen jó áron.



Ez a  U&ME zebra mintás cipő volt a kettő közül az olcsóbbik.. és ezzel jobban is jártam (a másiknál kifejtem). Bőr és plüss kombinációja és viszonylag jól is tisztítható =) Kipróbáltam már dombon és tiszta por lett.. de ha megnézitek a plüss részét szép tiszta =) Jó persze kicsit meleg, de annyira nem vészes, és ha bejön a nagyobb meleg akkor úgy is inkább saruba fogok járni =) Egyébként tök jó stabil cipő, egyáltalán nem fájt benne a lábam, sőt, mostanában ő lett az egyik kedvencem, főképp azért is, mert ilyen jó mintája van, és bármilyen egyszerűbb outfitet fel tud dobni =))



A másik cipő pedig ő lenne. Ugyanúgy U&ME márkájú, ez is bőrből van, viszonylag jó talppal, és strapabírónak is mondható, DE rohadtul feltörte a lábamat, mert a sarkában lévő "szivacsot" letapostam, vagy nem tudom mi történhetett vele.. illetve a bal cipő a kisujjamat is töri =( szóval valahogy még orvosolnom kéne ezt a két problémát, de egyébként szerintem ez is tök jó cipő =) Kicsit mikor járok benne, akkor ilyen lovacska effektust érzékelek :D.. de jól tartja az ember lábát, és nálam ez egy fontos szempont.

Voltunk a Claire's-ben is, ahol 2 dolgot vettünk =)


Vettünk 2 db tincses póthajat, amiről már szó volt korábban is, és továbbra is ugyanaz a véleményem róluk, nekem nagyon tetszenek, mert ezek a tincsek az egyszerűbb barna hajamat tök jól feltudják dobni =)


Illetve vettünk egy szempilla göndörítőt, amit már régóta szerettem volna. És tényleg.. akinek nincs ilyen az szerezzen be egyet, mert sokkal íveltebbek lettek tőle a szempilláim, és szerintem összességben szebbek is, mikor kifestem őket szempillaspirállal =) Jó persze gyakorolni kell a használatát, de könnyen ráérez az ember =)

És végül pedig, bementünk a Tally Weijl-be.. tudom mondtam, hogy nem igazán szeretnék már ott vásárolni, de tök fura, mert ez a Tally elrendezésileg is jobb, nincs is annyi por mint mondjuk a Kökisbe, vagy esetleg az Europarkosba, illetve nem tudom miért, de ezek a pólók jobb minőségűek.. :D fura.


Menta színű =)


Pink színű =)


Illetve vettünk egy fekete kardigánt is, aminek ilyen "hullámos" az eleje.. :D

Mindegyik felső 100% pamut =)

Szóval összességben nekem nagyon tetszik a Duna Plaza, kár hogy ilyen messze van, mert "eldugott kincsesláda" lett számomra, főképp a Tally és a Humanic után.. =) Szóval remélem a jövőben is eltudok majd oda menni vásárolni! =)

Ti voltatok már a Duna Plazaba? =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése