2012. május 3., csütörtök

Beszéljünk a póthajakról =) VIDEÓ

A szavazás második helyén a "Beszéljünk a póthajakról" nevű opció végzett, így ma ezt a bejegyzést fogjátok látni =) 

Jó régen készítettem már videót.. most így ennyi idő elteltével úgy gondoltam, hogy ideje lesz egy újat csinálnom, és ezt a témát megfelelőnek találtam egy videóban való feldolgozásához =)

Így íme a videó:



A videó után még mutatnék Nektek pár képet, a póthajakról =)


Ez a kép a Futura póthajjal készült vakuval. Ha megnézitek jól a képet, láthatjátok, hogy melyik az én hajam, és melyik a póthaj, mert színileg és fényileg is kicsit eltérő. Viszont, szerintem ez eléggé elenyésző különbség.. =)

A Futura hajról ITT találhattok infókat.

És most nézzük a Claire's-ben vett póthajat =)


Vakuval


Vaku nélkül

Hullámcsattok segítségével a Claire's tincses póthajból készítettem egy ilyen kis "kreációt" =) mivel sajnos eléggé elveszik a hajamban ez a kis póthaj. Szerintem így tökre feldobja az egyébként viszonylag természetes barna hajszínemet =) Nyáron főképp, jó választás tud lenni az ilyen kis színes póthajak =)

A Claire's boltokban tudtok hozzá jutni ehhez a póthajhoz, ilyen bolt pl. van  Duna Plazában, és a Köki terminálban is. =)

Tudtommal a Claire's oldaláról sajnos nem lehet Magyarországra rendelni, de ITT attól még megnézhetitek a  kínálatot =)

Ti szeretitek a póthajakat? =)) Szerintetek is jó választás tud lenni nyárra egy két ilyen színes tincs? =)

8 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen futura hajam, de nem szeretem, mert szörnyen hullik és gubancolódik. :S De meglepett, hogy neked 4 éve bírja, azért ez elég jó. :) Ugyanott vettem egyébként ahol te.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom én átlagba különc vagyok úgy tűnik.. :D csomószor észrevettem már, hogy ami nekem bevált, vagy tetszik, az átlagba másoknak nem :D..
    Én szeretem a futura hajat.. mindig szépen tudtam egyenesíteni, göndöríteni.. és tök jól kibírta =).. ahhoz képest amiket én csináltam vele :D..
    De persze emberi hajból készült póthajnak én is jobban örülnék =)

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez a Claire's mütyűrke nagyon tetszik, tényleg kis vidám, feldobja a hajat :) Az általad linkelt honlapon fent van az, ami neked van? Csak mert én nem látom, melyik lehet az :D

    VálaszTörlés
  4. Hát most hogy így mondod én se látom.. :D
    De ha bemész vagy a Köki terminálba, vagy a Duna Plazába, (ez az a kettő amiről jelenleg tudok) ott vannak Claire's-ek és elég nagy a választék póthajak terén =) szóval szerintem menj el és nézd meg élőben, mert több szín is van, mint azon az oldalon amit linkeltem! =)

    VálaszTörlés
  5. Oké, köszönöm :) Amúgy tegnap voltam a WestEndben, ott is van Calire's, de ott csak sima szőke volt.

    VálaszTörlés
  6. Hm.. ez tök érdekes, mert én a Duna Plazasba egy csomó színben láttam. Még olyan is volt ami leopárdmintás volt! :D

    VálaszTörlés
  7. sziaa. eltudnád nekem mondani hogy hogy raktad bele a hajadba ilyen jol? mert nekem is van és bele raktam de nem terül el ilyen jol.:|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ne haragudj, csak most láttam, hogy írtál!
      Hát úgy csináltam, hogy lemértem a fejem nagyságát, és az alapján varrtam össze 2 vagy 3 rétegűre a póthaj sorokat, attól függ, hogy hova raktam, oldalra vagy hátra.
      És ennek alapján teljesen jól illeszkedik a fejemre, és így teljesen jól el is terül.
      Nekem az a tanácsom, hogy esetleg a sajátodat is alakítsd át a saját fejméretedre, és akkor hátha jobban el is terül, és illeszkedik is majd a fejedre.

      Törlés