2012. május 17., csütörtök

Barnás-Lilás smink =)

A mai nap folyamán 2 bejegyzés lesz.. =) Az első bejegyzésben egy sminket fogok Nektek mutatni! =)


Barnás-lilás smink =)

Többségében szerintem nagyon sok szín, összeillik egymással, de egy olyan kombinációnál nem lehet félrenyúlni, ahol van egy alapszín, és az mellett van egy kicsit markánsabb szín is =)

Ez a Barna és Lila kombinációja pl.

A sminket úgy készítettem el, hogy alap színnek a lilát használtam, illetve a szemzugba egy kicsit világosabb színt alkalmaztam, majd a mélyítő (talán így hívják, lényeg hogy a lila "fölé") vittem fel a barna színt, majd a smink befejezése végett szempillaspirált is használtam =)

Remélem tetszik Nektek! =)

Később jön a mai második bejegyzés! =)

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom te látod-e a képeken, de nem lett ugyanolyan a két szemed.

    VálaszTörlés
  2. Igen most hogy mondod, tényleg én is látom, hogy mintha a baloldali kicsit másabb lenne.. =) Köszi az észrevételt! =) Legközelebb jobban figyelek rá! =) Lehet hogy azért mert most más ecsettel vittem fel a szemhéjpúdereket, és nem sikerült megfelelően összedolgozni :/ Na de majd legközelebb ügyesebb leszek =))

    VálaszTörlés