2012. május 10., csütörtök

Natúr smink extrém szempillákkal =)

Ahhoz, hogy ezt a sminket kivitelezni tudjuk, keresünk kell natúr színeket =) Mutatok Nektek párat, amik teljesen jók ennek a sminknek az elkészítéséhez:

 



A második sornál sötétebb ne legyen, viszont az első sornál lehet világosabb, illetve csillogós is =) Én most pont egy világos, csillogós színt választottam alapnak! =)

Ha kész vagyunk a színek felvitelével, akkor vegyünk elő 3 szempillaspirált =) (ha van) Nekem van egy pár, így sikerült keresnem 3-at =) Mutatom is, hogy melyikeket =)



Göndörítő



Dúsító



Rostszálas 

Felvitelük előtt használjunk szempilla göndörítőt! =)



A szempillaspirálok közül először a dúsítót, utána a rostszálast, végül pedig a göndörítőt vigyük fel! =) Így kaphatunk szép, dús, hosszú szempillákat! =) A tökéletes eredmény érdekében használhatunk újra szempilla göndörítőt, csak vigyázzunk, nehogy összeragadjanak a szempilláink! =)

Nekem így sikerült:



Ha húztok egy nagyon vékony vonalat fekete tussal a szempilláitok tövébe, akkor még szebb lesz a hatás! =)

Remélem kipróbáljátok! =))

A bejegyzés végére itt van még pár kép a sminkről:




2 megjegyzés:

  1. Az alsó szempillákon miért nem használsz spirált?
    Sokkal kifejezőbb lenne a szemed... :D

    VálaszTörlés
  2. Hát általában azért nem szoktam, mert akkor ilyen nagyon hosszú szempilláim lesznek alul, és hajlamos vagyok dörzsölgetni a szemem alját, és kb. így végigkenem az egész arcomat szempillaspirállal :D.. De hozzá kéne valahogy szoktatni magamat... :D

    VálaszTörlés