2011. augusztus 16., kedd

Rózsaszín smink készítése! =)


Megint egy videós bejegyzést csináltam! =) De persze mielőtt megmutatnám :P kicsit kiegészíteném! =)

Leírom nektek pontosan, miket használtam, illetve mutatok még két képet, ahol talán jobban látszik a smink.. xD

1. Púder
Manhattan Soft Compact Powder Natural look (Caramel 4) Az alján van egy rekesz, amiben van egy kis szivacs amivel fellehet vinni, de én most az ecsetemet használtam! =)

A másik púder a Rimmel Stay Matte Presser Powder (003 Peach Glow) Ezt használtam a szem alatti karikák eltüntetéséhez!

2. Pirosító
Miss Sporty (018 Rose)

3.Szemceruza
Avon kétoldalú. Barna és fekete!

4. Szemhéjpúder
Visions (Oriflame-ből rendeltem) (3244 Moonlight and Roses) Megjegyezném, hogy szépen pigmentált! =)
A rózsaszínt tegyétek a szemhéjra, a szürkét pedig a szemhéjcsontra! =)

5. Szempillaspirál
Avonos Colortrend plump out (fekete) Nem vízálló!

6. Rúzs és szájfény
Kettő az egyben Colotrend (Pink Fizz) (Avon)

7. Ecsetek
Dm-ben vettem őket! =)

Most mutatom a videót, utána mutatok két képet, ahol reményeim szerint jobban látszik a szemsmink!



(A smink a lényeg ezeken a képeken nem én xDxD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése