2011. augusztus 16., kedd

Őszi Outfit =)


El kell fogadnunk a tényt, hamarosan itt az ősz... Gondoltam bemutatok nektek egy kezdetleges őszi oufit-tet, amit esős, kevésbé hideg napokra képzeltem el! =) Persze ehhez az összeállításhoz, felvehettek még egy fekete trikót, vagy kardigánt ha fáztok! =) De reméljük erre az oufit-re még jó sokáig nem lesz szükség! =)

Annyit érdemes a ruhákról tudni, ami rajtam van, hogy a Soroksári Auchanban vettem őket a Familia-ban! Megérkezett oda is az őszi kollekció érdemes körülnézni! =) A cipő a Deichmannból van! =) Ne haragudjatok de elég lusta vagyok ezért van rajtam csak 1 cipő xD


Persze ehhez az összeállításhoz fekete bőrkabát is illik! =)




Ez a felső nagyon ötletes, mert bármelyik vállon lehúzható, ha szeretnétek! =) Jah és persze vau-vau xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése