2011. augusztus 27., szombat

Régi ing.. új ruha =)


A mai postban, azt fogom nektek leírni, hogy ha esetleg van egy régi kinőtt ingetek, vagy pont fordítva, van egy olyan, ami túl nagy rátok.. szóval mit is kezdhettek vele =) mert ezeket a ruhadarabokat is fellehet használni =) mutatok saját megvalósítást, illetve videóban más megvalósítását is! =)


Ez egy rövid ujjú (Jeans Club-os) ing! =) Ha van egy egyszerű trikótok, egyszerűen csak ráveszitek, és már hordhatjátok is, persze ilyen általánosabb megoldásokat nem szeretnék kifejteni, csak szemléltetés céljából mondtam el ezt is! =) A lényeg a mellette lévő többi képen van! =) Persze egy egyszerű csőtoppal jobban mutat, de az sajnos nekem nincs =( így én így oldottam meg, trikóval! =) és egy egyszerű övet rárakva teljesen jó felső lett belőle! =) A lényeg, az összegomboláson múlik! Megfordítottam az inget, így az alja van a képen felül és úgy gomboltam össze =) A felesleges anyagot pedig az öv mögé tűrtem =)



Esetleg bolerónak is felvehetitek, ha fejjel lefelé veszitek magatokra az inget =)



Ha egy hosszú ujjú nagyobb méretű ingeteket van, abban szinte határtalan lehetőség rejlik =) Ez egy elég régi ing, csak szemléltetésnek mutatom =) De bármilyen extrém, vagy akár egyszerű ruhadarabot is kihozhattok belőle ^^ Jó próbálkozást nektek! =) Most pedig mutatok nektek videón, más ötletét is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése