2011. augusztus 10., szerda

Körömlakk gyűjteményem =)


Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogy milyen körömlakkjaim vannak ^^ Mellé írom, az árnyalatuk számát is, és amiről tudom, oda írom, hogy kb. milyen árban van! =)
Ezek Exi körömlakkok =) Nem tudom ismeritek e, én ezeket a nővéremtől kaptam =) Nagyon jó színűk van, csak sajnos annyira nem tartósak =( Az árnyalatukat sajnos nem tudom megmondani :/
Ők a Rimmel-ek =) Ezek gyorsan száradó körömlakkok! Ezeket is ajándékba kaptam xD Így az árukat nekik se tudom, de az árnyalatukat igen! =)

1. 41     2. 7     3. 28
Ezek a körömlakkok Astor-ok =) Ők is ajándékba voltak xD Mindenki tudja rólam, hogy nagy körömlakk mániás vagyok =D Mondom az árnyalatukat! =)

1. 22     2. 16
4 db Maybelinem van =) Ezek Colorama körömlakkok! Ezeknek is nagyon jó színűk van, viszont ők se annyira tartósak. És ők is ajándékok voltak xD Árnyalatukat azért mondom! =)

1. 15     2. 33     3. 44     4. 41
Visions nail art körömlakk tusok! Azt hiszem így kell őket nevezni. Ha még se akkor nyugodtan javítsatok ki. A lényeg, hogy vékony kis festő ecsetük van, amivel mintákat tudtok festeni a körmeitekre =) Ezeket vagy az Avonból, vagy az Oriflame-ből rendeltem és 1000 Ft körül lehetett darabjuk!
Ezeket az Art Club-os körömlakkokat Erzsébeten vettem, a Spar-nál van egy körömlakkos (is) üzlet, és ezek is körömlakk tusok! Örülök, hogy rajta hagytam az árat, még régebbről xD 890 Ft volt darabjuk! Árnyalatukat is tudom! =)

1. 48    2. 61     3. 65
Ezek is márkásak, csak ebből 1-1 db van, ezért egy képre raktam őket!
Az első egy Essence átlátszó körömlakk, a második egy Kallos fehér körömlakk, az utolsó pedig egy Avon arany színű körömlakk! Az első kettőnek tudom az árnyalatát! =) Sajnos az árukról fogalmam sincs! :/

1. 00     2. 150
Most jönnek a ténylegesen no name körömlakkok! Ezekkel az a baj, hogy tényleg nincs tartásuk, és ráadásul az utolsó olyan büdös, hogy még leírni se tudom! Addig érzi az ember ezt a büdöset, amíg le nem szedi. Amúgy szép színe van =( kár érte. Ezeket is ajándékba kaptam, de az árnyalatukat elmondom! Egyébként a lilának (1.) nagyon jó színe van!

1. 267     2. 1     3. 21
Ők a Moyra-k! =) Az első egy körömlakk tus. Ezektől nem vagyok annyira elszállva sajnos. Mármint amennyire jónak kéne lennie. Bár ezek régebbiek, az újakról sajnos nem tudok nyilatkozni. Áruk olyan 300-400 Ft környékén van! És mondom az árnyalatukat is!

1. 32     2. 8     3. 29     4. 7     5. 4     6. 1
Ők a jelenlegi kedvenceim <3 Miss Sporty-s körömlakkok! 500-600 Ft között van az áruk, de teljesen megéri! =) Tartósak, szép színűk is van. Ez a tipikus "köröm végéről lekopó" típus. Mondom az árnyalatait! =)

1. 6     2. 33     3. 12     4. 6     5. 12 (Igen én is furcsállom)     6. 26     7. 17
És végül a régi kedvenceim! A S-he körömlakkok! =) Ők olyan 600-700   Ft környékén vannak árban. Viszont ők már a "lepattan a körömről" típusok. Igaz, nagyon szép színűk van, viszonylag tartósak is, de a Miss Sporty egy kategóriával jobb nála! =) Mondom az árnyalataikat!

1. 500     2. 384     3. 58     4. 277     5. 393     6. 402    7. 399    8. 424     9. 378     10. 303

Én összességben a Miss Sporty-t ajánlanám mindenkinek tapasztalataim szerint =) Mert tényleg egyszerűen felvihetőek, és sokáig tartanak! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése