2011. augusztus 7., vasárnap

Alap nyári smink készítése =)


Rájöttem, hogy ha képekből készítem el a videót, akkor tudok zenét rakni alá =) xD.. Úgy, hogy ez alatt már lesz zene! =)

Mielőtt megnéznétek a videót, írnék mellé még pár hozzáfűzni valót. =)

Először is a szemkörnyékápolóhoz, lenne még pár kommentárom. Az Avonból rendeltem, és rezgős =) Igazából nincs annyira látványos hatása, de az biztos, hogy frissebbnek érzem tőle az arcomat. =) Kb. olyan 1500-2000 Ft környékén volt.

A következő a videóban az arctejem, amit használat után le kell mosni! Egyébként nagyon jó illata van! =) Van belőle kicsi tégelyes krémem is, de nem tudom hova tettem.. Tudjátok még mindig tatarozás folyik nálam xD.. Ez is kb. úgy 1000 Ft környékén lehetett.

A púderem az ugyanaz mint eddig is =) Ha jól emlékszem 1700 Ft.

Jut eszembe, mindig legyen kéznél zsepi, akár a púderezésnél, vagy akár a szájfényezésnél, arra a célra, hogy a felesleges festéket letudjátok szedni =)

Alapozóm is a szokásos. Az kb. úgy 2000-3000 Ft környékén lehet.

A sminkpalettához annyi lenne, hogy azt a nővéremtől <3 kaptam ajándékba. És csak annyit tudok, hogy Hongkong-ból rendelte =D. Ha akarjátok nézzétek meg az árát, és nem szeretném xD.. Mert hát, ajándék volt! =)

Szempilla spirálom is, ugyanaz mint múltkor =) Olyan 1000 Ft környékén lehet eredeti árban.

A rúzs 700 Ft környékén a szájfény pedig 1500 Ft környékén mozog =) És tudjátok ez a szájfény az a szájfény, amelyik bizserget ^^

Szerintem mindent leírtam, amit akartam =D Úgy hogy jöhet is a videó! =))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése