2011. augusztus 8., hétfő

Miss Sporty haul =) főképp!


Ma voltam a Soroksár Hősök terén található DM-be illetve CBA-ba. =) Ezeket fogom nektek most kifejteni!
Sajnos most nem vettem leértékelt holmit, de azért gondoltam, megmutatom nektek!

Kezdjük a CBA-val, mert ott csak egy felsőt vettem. =) Igen ott is lehet ruhát kapni!

S/M-s méretben vettem ezt a New York feliratú polót =) Fehéres szürkés színe van és 1500 Ft-ba került. Főképp a V nyakú kivágás és persze a minta tetszett meg rajta =) És azért szürke, mert a minta ebben mutatott a legjobban, és ez a kedvenc színem ^^

Most  mutatom a DM-s dolgokat =)

Előző bejegyzésembe említettem a Himalaya-s arctejemet, és azt, hogy van kis tégelyes krémem is belőle. Most beszereztem egy nagy tégelyes krémet is =) Tanúsítom, hogy jót tesz a bőrnek, és jó az illata is =)  1000 Ft-ba került.
Vettem megint =) Miss Sporty-s körömlakkot! 17-es árnyalatban 599 Ft-ért =) Olyan bordós lilás színe van.

Megjegyezném, hogy láttam a megújult S-he márkát. Nekem a régi jobban tetszett. Valahogy a csomagolás se olyan mint régen, ezért inkább maradok a Miss Sporty-nál =) Olcsóbb is.







Vettem Miss Sporty-s rúzst is =) 174-es árnyalatban =) 699 Ft-ért =) Mutatom gyakorlatban! Remélem látjátok :/










Én ezt a rúzst, egy esti sminkhez tudnám elképzelni =) Mert sötét árnyalata van.




Végül vettem egy vízálló szempillaspirált =) Szintén Miss Sporty =)


A véleményem egyenlőre annyi róla, hogy van egy kis illata, engem nem zavar, de lehet mást igen, ezért mielőtt megveszitek szagoljátok meg! Egyébként meg elég könnyű, természetes hatása van. Így inkább nappali sminkhez ajánlom! =) Természetesen fekete színű, és 699 Ft volt. És ilyen gyakorlatban! =)

Összességben, én mindenkinek csak ajánlani tudom, a Miss Sporty márkát, mert olcsó, és viszonylag jó termékeik is vannak! =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése