2012. február 3., péntek

Saját sminkpaletta CD tokból =)

Több blogban is láttam már saját sminkpaletta készítés, de pontosan 2-t tudok megemlíteni, ahol a CD tokos módszert láttam! =) Mutatom is őket.



Az én CD tokos megoldásom szerintem teljesen olyan mint Csipkelányé mert nekem is hasonló monóim, és duóim vannak illetve én is ráírtam a CD tok hátuljára a nevüket.

Mutatom nekem hogy sikerült:



És akkor most elmondanám a tapasztalatomat. Ha sniccerrel szeditek ki a szemhéjfestékeket nagyon vigyázzatok, mert a szemhéjfesték könnyen megsérülhet. Nekem ez össze is jött és hu nagyon mérges lettem :D.. Aztán, régebbieknél elég a hajszárító melegsége is ahhoz, hogy a ragasztót feloldja, de ami nagyon ragaszkodik ahhoz tényleg kell a gyertya, de vigyázzatok, mert ha címkézett a szemhéjfesték, akkor szó szerint leolvad róla a címke :D.. Én egyébként pillanat ragasztóval tettem bele a szemhéjfestékeket a CD tokba, de tényleg várjatok vele jó sokat, amíg megszárad, és ne keveset tegyetek rá a pillanat ragasztóból, persze azzal is vigyázzatok :D. Illetve az alkoholos filctollas megoldásról csak annyi, hogy nekem még mindig fog, és fekete lesz tőle a kezem.. :D szóval szerintem jobban jártok vele ha inkább felcímkézitek mint azt ahogy Thündérke blogjában is látjátok.

De egyébként összességben, nekem nagyon tetszik az ötlet, mert tényleg eléggé helyspóroló az egész. Felszabadult egy tartókám amibe ezek a régi szemhéjfestékek voltak =) Szóval hajrá mindenkinek, de csak ésszel és óvatosan!

2 megjegyzés:

  1. Ááá és nem is szólsz, hogy megcsináltad ?:) Tök jó lett :) Hú mikor én csináltam olyan büdös lett a lakásban az olvadt ragasztótól/ meg az égett címkéktől ( mert némelyik elkezdett nekem is olvadni :D) XD

    VálaszTörlés
  2. Hát gondoltam észreveszed így :D:D Én is nagyot szellőztettem utána! :D:D

    VálaszTörlés