2012. február 2., csütörtök

Avon 4-es szemhéjpaletta TESZT! =)


Ebben a bejegyzésbe egy Avon 4-es szemhéjpúder palettát fogok Nektek bemutatni =) Két fajta sminket is készítettem vele, amit meg is mutatok! =)

True colour - Island breeze 

Az első sminket a doboz leírása nélkül csináltam, tehát úgy, hogy ízlésem szerint vittem fel a színeket =)

A második, (sajnos kicsit homályos lett és napfénybe készült) már a doboz leírása szerint készült, tehát oda vittem fel a színeket ahova ő mondta. Szerintem még ha nem is vakus ez a kép, de akkor is látszik a két smink közötti különbség. De persze számtalan lehetőség van, amit kilehet egy ilyen 4-es palettából hozni =)

Én nagyon szeretem az ilyen Avonos 4-es palettákat, mert nagyon jól pigmentáltak és tartósak is =) Ajánlom őket mindenkinek! =)

3 megjegyzés:

  1. Valoban az egyik legjobb szemsmink a ,,piacon,,az avone.

    VálaszTörlés
  2. Az az mikor a kezemet lealapozom és felviszem rá a festéket? :D meg esetleg víz alá teszem? Ezt most komolyan kérdem mert ezt a mai napig nem tudom :D:D

    VálaszTörlés