2012. február 8., szerda

Beszéljünk a hajápolásról =) VIDEÓ


Ebben a bejegyzésben videóban a hajápolásról fogok beszélni általánosságban, elmondok pár dolgot, amit szerintem nem árt, ha észben tartotok, ha hosszú és szép dús hajat szeretnétek =)

Remélem tetszeni fog Nektek a videó, a videóban véleményem szerint kicsit fáradtnak tűnök xD Ez lehet az edzés miatt van egyébként.. :D, illetve úgy ülök mint egy jóllakott ovis :D:D:D de nem ez a lényeg, hanem az, hogy szerintem így sokkal jobban eljut hozzátok az üzenet, mintha most le kellene írnom Nektek egy bejegyzésben. Én is inkább szeretek videóban beszélő embereket hallgatni, mint olvasni.. xD.. Legalább is én így vagyok vele.

Na szó ami szó itt a videó:

 

Ja és ha eszetekbe jut valami, amit esetleg nem mondtam el, vagy ha valamibe nem értetek egyet, nyugodtan írjátok meg! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése