2012. február 15., szerda

Avon duo szemhéjpúder paletta =) TESZT!

Megmondom Nektek az őszintét, nem mára szántam ezt a bejegyzést, ha mára is, akkor se most, hanem este, mert igazából elakartam menni itthonról vásárolni, de teljesen keresztül húzta a számításomat ez a hóvihar. Mindegy ez csak ilyen kis mellékes szál volt.

Na de ha már így alakult, akkor megmutatom Nektek az Avon-os duo szemhéjpúder palettámat. Ami igazából már meg van egy ideje, csak még nem jutottam el odáig, hogy meg is mutassam =)

Akkor jöjjenek a képek =))


Avon duo szemhéjpúder paletta - Black Pearl 

 

Ha jól értelmezem, az a neve a szemhéjfesték duónak, hogy fekete gyöngy. Ezt csak így mellékesen, mondom, majd a végén meglátjátok az eredményt xD... 

Kézfejen, lámpafénynél, alap nélkül. Így, meg magába a palettába, a bal oldali színt, ilyen bronzosnak mondanám. De amikor felvittem a szemhéjamra, és vakus képeket csináltam, hát eléggé meglepődtem.. xD 

 

Azért mutattam ezt a duo palettát kézfejen, mert nem csak ezeket használtam fel a sminkhez, hanem a múltkori 4-es palettámból 2 színt =) 

Mint ahogy láthatjátok elég hasonló, az a különbség hogy a bal oldali kicsit mattabb, lágyabb színileg. Ez a kép is lámpafénynél készült, és itt már szürkés árnyalata van a duo-nak.. Na de nem! Nem ilyen lett mikor felvittem! :D:D

Tádá.. kék.. xD És ne kérdezzétek fogalmam sincs, hogy ez hogy jött össze. A képet vakuval csináltam, de semmi kékes utómunka nincs rajta ha értitek :D..
 

Szóval a bronzos színtől teljesen távol áll, még szerintem a szürkétől is, engem eléggé meglepett, mert nagyon nem erre számítottam összhatásként :D..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése