2011. szeptember 6., kedd

Korai őszi outfit =)


Igaz, ezt az összeállítást holnap fogom felvenni, de gondoltam megmutatom nektek, hogy ilyen 15-25 fokos időben mit lehet viselni =) Aranyszabály.. figyelni kell a réteges öltözködésre! =)



Ez egy kardigános, sálas trikós, legging-es, tornacipős összeállítás =)
Azért van rajtam sál, mert reggel még azért elég hideg van, és főképp a metrónál nem árt..
Egyébként teljesen jó a legging, nem fázom benne, reggelente még pont elviselhető, és később a 25 fokos időbe nincs benne melegem =)
A kardigánt meg persze későbbiekben le lehet venni. Azért vettem fel az övet, hogy egy kicsit közrefogja a kardigánt, illetve így mutatósabb is =)



Hát én ezt a cipőt fogom felvenni hozzá, tudom annyira nem illik a szetthez, de én annyira szeretem ezt a cipőt, szívem kicsi csücske xD.. És ő az egyik legmasszívabb tornacipőm, bőrhatású, így nem ázik át. A jobboldali képen pedig az övnek a virágos részéről csináltam nektek egy közelit =) A sálról eltűnt a képem a gépről.. fogalmam sincs miért.. és már letöröltem a fényképezőgépről.. de azért remélem látjátok így is =)

És akkor most mondanám mi honnan van =)

Kardigán: F and F
Felső (Trikó): New Yorker
Legging: Bon Prix
Sál: New Yorker
Cipő: Deichmann
Öv: Familia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése