2011. szeptember 7., szerda

Essence quattro eyeshadow és eyeshadow base teszt!


Tudom már sok teszt kering ezekből a neten, de gondoltam én is bemutatom nektek =) Ha valaki még se látta volna! =)



Persze egy vakus és egy nem vakus képet is mutatok nektek =) Róluk van szó =) őket fogom most egyszerre bemutatni!

Először is kezdjük az "Eyeshadow Base"-sel.



Neki ilyen kis applikátora van =) Egyébként csalóka, mert én direkt kevesebbet akartam felvinni, erre első alkalomra is nagyon sokat sikerült! Vigyázzatok azért! :) Nekem ezt a kettő terméket a DM-be sikerült beszereznem, tudjátok ilyen kis kiállított dobozkában! =) ez 750 Ft volt! 


Ő pedig a "Quattro Eyeshadow" 09-es árnyalat! Ő 900 Ft-ba került =)

És akkor most megmutatnám, hogy belőlük mit lehet kihozni! 


Ezt csak tesztelés miatt mutatom nektek, egyébként sokkal szebb sminket is lehet vele csinálni! =) Nagyon pigmentált, és szerintem olyan tartós, hogy majd lehet úgy kell levakarnom magamról xD... Nah de ennek csak örülni lehet!

Jut eszembe, elvettem hozzá ilyen kis lapocskát, amin ír a többi termékről is, illetve ezt a sminket is leírja, hogy szerinte, ezeket a színeket, hol kell alkalmazni =) Ha ti is Essence közelébe jártok, ti is nézzétek meg ezt a kis lapot ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése