2011. szeptember 21., szerda

Cipő licit =)

Van pár cipőm.. amin túl szeretnék adni =) Van ami kicsit már használt, van ami csak párszor volt felvéve, és van ami teljesen új! =) Gondoltam csinálnék egy licites bejegyzést, remélem érdekel titeket is =) És ha most sikeres lesz, akkor máskor is fogok ilyet csinálni! =) Mutatom a cipőket!

39-es cipők! 

Ez Piliph Russel-es cipő. Szomorúan válok meg tőle, egyrészt azért, mert a Jeans Clubban vettem, és ez egy emlék az üzlettől :D.. Másrészt meg nem bírok ilyen balettcipőben járni, viszont szerintem nagyon szép kis cipellő! =(.. Remélem jó gazdára talál majd! =)

Mivel nem tudtam hordani, ezért szinte teljesen új.
2000 Ft-tól indul a licit! =)

Ez a cipellő nem márkás, de vannak előnyei! =) Jó vastag gumitalpa van! Főképp anno ez tetszett meg benne a legjobban! Illetve ilyen fényes, vízhatlan szerű anyagból van, ezért esőben is hordható! =) Sajnos nekem nem kényelmes =( Párszor volt rajtam

Licit
500 Ft-tól =) 


Ő már kicsit többször volt rajtam, mint az előző tornacipő, de összességben ő se volt kényelmes számomra. Pedig melegebb időbe, hasznos viselet, és könnyű fel és le venni mert cipzáros! =)

Licit
500 Ft! =)
Licitálni a facebookon lehet 2 hétig! =) Magyarán 2011.09.21-2011.10.05.

Budapesti vagyok, ha akarjátok személyesen is áttudom adni nektek, ha erre nincs lehetőség, akkor a postai úton való küldés marad! (számlára való átutalással!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése