2011. szeptember 15., csütörtök

Essence - Stay all day, On Top, I love glam TESZT!

Kezdem megszeretni az Essence-t, ezért kíváncsi vagyok több termékére is =) Ma ezt a hármat sikerült beszereznem! =) De nézzük egyesével! =) 

Essence - Stay all day long lasting eyeshadow

03 - Stell the show (cream eyeshadow)
(Nem vakus, vakus) 

Bocsánat a sok internetes címért előre is, (utólag is) csak muszáj beiktatnom egy kis rendszert!

Csomagolás: Nekem nagyon tetszik, ötletes, mert a teteje hasonlít egy "hógömbhöz".. xD nézzétek meg élőben és akkor látjátok mire gondolok :D
Illat: Van egy kicsi de egyáltalán nem kellemetlen =)
Állag: Krémes, de ahhoz képest hogy krémes, teljesen tömény smink =)
Szín: Kicsit érdekesnek találom, mert a boltban barnásnak láttam, de mikor felvittem szürkés-kékes lett belőle xD És a csomagolás alapján is barnának gondoltam :/
Vélemény: Nekem így elsőre tetszik, mert amit ígér, hogy egész nap tart, azt be is tartja, így előre láthatólag, mert felvitel után, (bázissal) eléggé tartós, annyira, hogy ha még dörzsölöm akkor se veszt a színéből =) Szerintem ha víz érné, akkor is ilyen tartós maradna. Felvitele könnyű, nem csomósodik. És bázis nélkül is lehet, hogy lenne ilyen tartós. :)

Mindjárt mutatok nektek tényleges tesztet, csak előbb megmutatok egy másik terméket is =)

Essence - I love glam powder Eyeliner and eyeshadow
(Nem vakus, vakus) 

13

Csomagolás: Nagyon kis egyszerű, de még is szép =) könnyed
Illat: Ennek már egy kicsit erősebb illata van de nem kellemetlen
Állag: krémes, viszont van tényleg egy kis por érzete is
Szín: Szerintem fekete, de mintha kékes csillogása lenne
Applikátor: A látszat csal, mert nagyon puha, gyengécske, applikátora van
Vélemény: Egyrészt elégedett vagyok vele, mert ez is eléggé tartós, és szépen mutat, szép vonalat tudtam vele készíteni, viszont számomra nehéz volt a felvitele, többször is neki kellett indulnom. Kicsit olyan volt mintha már nem is lenne benne. Lehet olyan vettem meg pont. xD. De nekem ilyen érzetet adott. Azt ígéri hogy szemhéjpúder is egyben. Én mondjuk nem használnám szemhéjpúderként, mert egy 0,7 grammos dologról beszélünk. 1-2-3 használat után már szerintem nem sok maradna benne.

Most pedig jöjjön a tényleges tesztelés! =)

Bázisnak az Essence - I love stage eyeshadow base-t használtam
(Vakus, nem vakus)


Ezen két terméken kívül vettem még egyet! =) Ezt is megmutatom nektek!

Essence - On Top lipgloss
(Vakus, nem vakus) 
01 Dramatize 
Csomagolás: Ennek is tetszik a csomagolása, mert ez is egyszer, de még is szép! =) Kicsi csillámok is vannak benne!
Illat: A 3 közül ennek van a legerősebb illata, ez már lehet, hogy pár embert zavarna
Íz: Szerintem nincs íze, de ebben nem vagyok biztos
Állag: Egy normál szájfényhez képest sűrűbb sokkal
Szín: Eléggé sötét, elsőre feketének tűnt, de rájöttem, hogy lilás árnyalata van! =)
Applikátor: Átlagos, mint egy szájfénynek

Először mutatom a tesztet, utána elmondom a véleményemet =)

Miss Sporty rúzs
(Nem vakus, vakus) 


Avon plum szájfény
(Vakus, nem vakus) 
Vélemény: Mivel mind a két lehetőséget is megígérte, hogy rúzsnak és szájfénynek is megváltoztatja a színét, ezért mind a kettővel kipróbáltam. A rúzzsal teljesen elégedett vagyok, kicsit sötétebb lilásabb árnyalata lett, és még szép "glamour" csillogást is kapott =) Viszont a szájfényes dologgal már nem annyira, lehet az én hibám, mert Avonos "pumpáló" szájfényre kentem rá. A gondom annyi, hogy egyszerűen nem tudtam rendesen eloszlatni rajta. Ezért nem lett egyenletes a színe. Másrészt nekem már kicsit sok a kettő együtt, ez főképp a vakus képen látszik. Nekem kicsit olyan így, mintha épp egy rosszul sikerült plasztikai műtét után felkentem volna magamra szájfényt xD.. Bár persze ha kicsit leszedünk róla, mondjuk egy kis papírzsepivel, akkor már szerintem jobb lesz az állaga is! Egyébként van belőle egy világosabb verzió is, lehet azt is ki fogom próbálni =)

Ti megvettétek már ebből a 3 közül valamelyiket? Ha igen mi a véleményetek róla? Ha nem, esetleg ki szeretnétek próbálni? =) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése