2014. április 30., szerda

Nyelvipercek.hu - Egy nagyon jópofa újítás! :D

Kedves Követőim, :)

Tudom, hogy már párszor írtam a Nyelvipercek.hu-ról (ami egyébként most már goangol.hu), de most van egy nagyon jópofa újításuk amit muszáj veletek megosztanom :)

Gáborék konkrétan elkezdték az összes angol videót újraforgatni :) :) Annyi különbséggel, hogy most már nem olyanok lesznek a videók mint régen, hogy ilyen tényleg "órára beülős hatás", hogy Gábor áll egy tábla előtt, és írogat nekünk a táblára, és közben magyaráz, hanem most már sokkal kreatívabban pl. videóbevágásokkal stb. teszik változatosabbá, fantáziadúsabbá a videókat. 

Ez persze azért kell, hogy az ember lányában sokkal jobban megmaradjanak az angol nyelv rejtelmei. Mert eddig, sajnos elmondható volt, hogy egyes videóknál, elunhatta magát az ember (de persze csak az, aki nem volt elég motivált) DE MOST MÁR NEM! :D

Remélem nem lesz bajom belőle, de muszáj, hogy lássátok is valamennyire amiről beszélek ezért, hoztam nektek pár képet az egyik angol videóból, hátha kicsit ez jobban motivál titeket a goangol.hu használatára! :)


Pl. ahogy Gábor mondaná, ez az izmos csákó, folyamatosan pózól :D.. elég szórakoztató szerintem. 


Miközben Gábor magyarázza az angolt, a vízesés "mozog" a háttérben :D


Gábor itt épp azt magyarázza, hogy "Én nem vagyok Brad Pitt" :D

Ha érdekel titeket ez az angol tanulási lehetőség, akkor ITT leírtam Nektek bővebben, hogy hogy tudtok regisztrálni az oldalra, hogy kapjatok kedvezményt! :)

Ha bármi kérdésetek lenne, kérlek ne ide, hanem a FACEBOOK oldalamra írjatok üzit! 

Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése