2012. augusztus 9., csütörtök

Új Bershka és H&M cuccok =)

Nézegettem a Facebook-on a Bershkának illetve a H&M-nek az oldalát, és az új termékeik közül megtetszett néhány így gondoltam megmutatom Nektek! =)



Szerintem ez az összeállítás egészen jól sikerült, de ha a gyakorlatban nézem, akkor én a bőrkabátot, és a csizmát fogadnám el szívesen =)



Ez az összeállítást a csizmát leszámítva így nyár vége fele, teljesen jól hordható =)



Nekem ezen az összeállításon a táskát és az inget leszámítva minden tetszik, de úgy összességben eléggé 'trampli' (vagy hogy is írják :D) az összkép. Legalább is szerintem, vagy lehet hogy csak a modell állt be úgy....



Szerintem nem teljesen jó az összkép, de külön külön ezeket a ruhákat el tudnám magamon képzelni =) Egyébként lehet, hogy ez az összeállítás is jó lenne, csak mondjuk az inget nem kéne betűrni.. talán..

Ez volt a Bershka =)

Most nézzük a H&M-t.



A bőrkabát természetesen itt is kihagyhatatlan =) Nagyon jó szabású.. =))



Színátmenetes farmer... Nem tudom miért de nekem ez nagyon tetszik :D szerintem különleges!



Ez a felső olyan kis cukiii =D



Ez a kis sort tökéletes az előző kis cuki felsőhöz :D



Nálam a blézer is egy kihagyhatatlan ruhanemű.. =) Főképp ha ilyen szép.. :D

Remélem Nektek is tetszettek! =))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése