2012. június 25., hétfő

Nyári outfit-ek =)

Olyan mérges vagyok magamra, hogy egyszerűen nincs időm normális bejegyzéseket írni.. pedig tényleg úgy szeretnék, de nem megy.. ezért remélem sikerül összehoznom, hogy legalább többször jelentkezzek kisebb bejegyzésekkel.. remélem ez is tetszeni fog Nektek! =)

A mai bejegyzésben outfit-eket hoztam, amiket nem a legnagyobb melegbe hanem ilyen 25 fok körüli csúcshőmérsékletben lehet felvenni.. hát ma épp ilyesmi idő van ezért mondhatni aktuális =)


Felső: Fishbone
Nadrág: F&F
Cipő: Deichmann
Óra: Tiffo Webáruház


Felső: Tally Weijl
Nadrág: F&F
Cipő: Humanic
Óra: Ebay

Tudom eléggé megviselt a tartásom, de kérlek nézzétek el nekem!

Az első egy igazi nyári outfit, tele színekkel.. nyáron nagyon szeretem az ilyen élénk színes dolgokat =).. (szerintem nem csak én vagyok így vele..) a cipőm azért inkább natúr színű, mert amúgy is színes az egész outfit, és nem akartam már azt is, hogy a cipőm is színes legyen, mert szerintem az már túl sok lett volna.

A második inkább egyszerűbb.. letisztult együttes... kényelmesnek mondanám, ha nem törte volna fel a cipő a lábam :D.. (de persze én folyton kifogom ezeket a "lábfeltörős" cipőket.) A farmer mindig divatban marad, és egy egyszerű felsővel nem nyúlhatunk mellé =)

Ezt a két outfit-tet mindenkinek ajánlom.. kinek mi áll a szívéhez közelebb... =))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése