2012. január 27., péntek

Tenger hatású köröm

Véleményem szerint ez a körömlakkozásom annyira nem sikerült jól, de azért megmutatom Nektek, hogy milyen színekből csináltam, hátha ti jobb eredményt tudtok elérni mint én =) Tehát először is mutatom a körömlakkokat, amiket használtam.


Lehet egyébként az volt a probléma, hogy túl különböző fajtájú körömlakkokat használtam, ezt állagra értem. Pl. a S-he már kicsit régebbi, és sokkal folyósabb az állaga mint mondjuk a Miss Sporty-nak. Márvány technikával készítettem, tehát rá egy pötty aztán egy másikból még egy és ezeket összekevertem.

Mutatom Nektek az eredményt. 


Látszik hogy nagyon ilyen darabos lett =(. Jó mikor rendesen megszáradt és úgy mond összeért, már sokkal jobban tetszett. Sajnálom, hogy arról már nem készült kép =( De remélem azért az ötletet díjazzátok, ha már a végeredmény annyira nem is sikerült jól. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése