2011. október 6., csütörtök

Körömápolás illetve Miss Sporty körömlakk TESZT

Sajnos megint nem tudtam jó minőségű képeket csinálni, ezért lesz, amit Google-s megoldással oldok meg. Persze a képekre lesz linkelve, hogy melyik oldalról származnak =)

Megmutatom, hogy én miket használok körömápolás céljából =)


Az első csak egy sima körömreszelő, azzal szoktam a körömvégeket megreszelni =)

A másik az Avonból van. Több funkciós, ápolós körömreszelő. =)

Én mindig a körömápolást Ricinus olajjal szoktam kezdeni! =) Ez az olaj gyógyszertárban kapható, és igazából hashajtóként funkcionál, de jó a hajra, illetve a körmökre! Mind a kettőnél megakadályozza a töredezést! =)

Mutatom, hogy néz ki a ricinus olaj:


Nekem egy kicsit nagyobb kiszerelés van, mert ugye hajra is szoktam használni =) De tényleg megéri mert a gyógyszertárban csak pár száz forint és használ!

Így néznek ki a körmök, ha rákenem a ricinus olajat:


Van egy kis illata. Eléggé olajos, vigyázzatok vele! =) Én papírzsepivel szoktam beledörzsölni a körmeimbe, hogy jobban felszívódjon! =)

Persze más körömápolási megoldás is létezik, ez csak egy a sok közül! =)

Tudjátok most van ez a DM-s akció, hogy 75 ponttért lehet kapni kis Miss Sporty csomagokat.
Ebből mutatok nektek most két körömlakkot! =)

Nail Expert Manicure - For damaged nails 1' cement nail booster 



Ez a körömlakk a sérült körmökre való, illetve segíti a körömnövekedést is =) Rá van írva egy 1-es ami azt jelzi, hogyha egy "kezelést" végzünk ezekkel a körömlakkokkal, akkor ezzel a körömlakkal kell kezdeni, ez az első lépés! =) (Legalább is szerintem)

Ez a teljes körömlakk család! Sajnos csak ilyen kicsi képet találtam róla =(

Mutatom, hogy ez az 1'-es körömlakk a körmökön hogy mutat:



Ad egy kis fényt, és egy kis színt is a körmöknek! =) Mielőtt felkenitek rá a tényleges lakkot, várjatok vele, hogy egy kicsit megszáradjon. Összességben a köröm nem szívja be, csak rászárad mint egy körömlakk! =)

És most mutatom a másik körömlakkot! =)

Nail Expert manicure - For Glossy nails 5' silk base and top coat 


Ez a körömlakk vagy alapnak, vagy fedőlakként funkcionál. Amitől fényesek lesznek a körmök! =) Mindjárt megmutatom gyakorlatban is, de előbb mutatok egy másik Miss Sporty-s körömlakkot! =)

Lasting Colour up to 7 days - 20-as árnyalat 


Ez egy tartós Miss Sporty körömlakk. Azt ígéri, hogy 7 napig a körmökön marad. Hát ha 7 napig nem is, de nekem már 4 napja tart! =) És szerintem ebben az előző fedőlakk is segített! Egyébként ki tudja, mert annyira nem pattogzott még le, hogy lehet kibírja 7 napig!

Ilyen fedőlakk nélkül a körömlakk:


Nekem egyébként néha zöldnek tűnik, jó persze itt kék! =D De más fényviszonyban zöldes színe van!

És ilyen fedőlakkal:



Hát ha a képen nem is látszik, de egyébként fényesebb mint volt! =) És fedőlakként is jól szuperál!

Ti szeretitek a Miss Sporty körömlakkokat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése