2011. október 4., kedd

Avon Plum Pout szájfény TESZT!

Ebben a bejegyzésben az Avon Plum Pout - Pink Pucker árnyalatát fogom tesztelni =)



Sajnos az applikátorról nem tudtam éles képet készíteni. A régi Plum Pout szájfényeimhez képest, ennek sokkal hegyesebb, csúcsosabb applikátora van. Hiába jobb a formája, nekem a régebbiek jobban tetszettek, mert sokkal sűrűbb volt az ecsetük, így jobban fel is vihetett vinni a szájfényt. De végül is ez is megfelel =)..

Az illata nem változott, nekem ugyanolyan kellemes mint volt. A színével annyi a problémám, hogy eléggé csalóka. Az ember azt hinné, hogy ha felviszi a szájára ezt a szájfényt, valamilyen világosabb rózsaszínes árnyalatot fog kapni a szája.

Nézzük ehelyett mit kapunk:


Persze szépen csillog, a bizsergető hatása is tökéletes, az eredmény se rossz, de akkor se ezt vártam. Tulajdonképpen ez egy átlátszó szájfény =(. Jó persze így is alkalmazható, mert rúzsoknál jó hasznukat veszem majd, csak kissé meglepődtem. :/

Nektek van Plump Pout szájfényeket? Vagy bármi más Avon szájfényeket? Ha igen, mi a véleményetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése