2012. július 3., kedd

GO! - Mert így minden könnyebb! (Online angol nyelvtanulás)

A mai bejegyzés kicsit más lesz a megszokott témáktól... =) Egy nagyon jó, és hasznos dolgot "fedeztem fel" a hetekben, ezért meg is osztom veletek!

8-9 éve tanulok angolt, de mivel rengeteg tanárom volt, akik konkrétan ****** a tanítást, így soha nem jutottam el addig a szintig, hogy esetleg nyelvvizsgám legyen angolból.. Mindig is csodáltam azokat, akik olyan okosok, hogy le tudják tenni a nyelvvizsgát.. persze ezen "felfedezésem" alapján se tartom könnyebbnek, de most már elérhetőbbnek látom azt, hogy legyen akár egy felsőfokú nyelvvizsgám! 

Miről is van szó... már nem tudom hogy, de rátaláltam erre az oldalra:


Kicsit körbenéztem rajta.. hogy miként is próbálna engem megtanítani az angolra a Gábor nevű angol mágus! :D 

Végül hosszas átgondolás után, úgy döntöttem, hogy megveszem 2 terméküket.

Megvettem az alap GO!-t illetve a Focus on Words-t.
Már kb. 2 hete így tanulgatom az angolt, úgy hogy munka után kezdek hozzá a tanulásnak, és azt kell, hogy mondjam, hogy VÁROM, azt hogy angolozhassak.. =) Kezdem megszeretni az angolt!

Nagyon jópofák a videómagyarázatok... mindvégig fenntartja az érdeklődést, és tényleg egyszerűbben megjegyzem a dolgokat, ha meg mégse, akkor visszanézhetem újra! =) Teljesen olyan mintha egy órán ülnék, csak jóval gyorsabban értem meg az angolt, illetve jóval több kedvem van ezekhez az "órákhoz" =)

Másik előny, hogy így én osztom be az időmet, és nem a tanár az enyémet! Mert Gábor.. bármikor a rendelkezésemre áll, és mindig szívesen tanít! :D

Összességben.. nincs olyan ember, akinek ezt ne ajánlanám, mert ha valaki legalább az alap GO!-t megveszi, egészen eljuthat a felsőfokú nyelvvizsgáig is! (A többi anyag is hasznos, én pl. azért vettem meg az utóbbit, mert nem beszélek valami jól angolul.. a Focus on Words pedig a beszédkészségemet fejleszti)

Na de hogy mennyibe kerül..
Csak 1-szer kell megvenni a "programot" utána korlátlan online hozzáférést kapunk! Illetve jár 50 kredit is, amivel 50 kérdést tehettek fel Gábor tanár kollégáinak akiktől személyes, egyénre szabott választ kaptok! =)

Az alap GO! program ára 24 000 Ft.

DE!

Ha megrendeléskor, megadjátok az én ajánló kódomat, illetve a kuponkódot akkor megkapjátok 14 500 Ft-ért!

Ajánló kódom: 15552
Kuponkód: ajanlas14500


Ezt a két adatot kell megrendeléskor beírni! 

Ha egy kicsit is felkeltettem az érdeklődéseteket, akkor nézzétek meg ti is az oldalt, és gondoljátok át, hogy megéri e ennyiért.. =) 

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Azt szeretném kérdezni, hogy most kb. fél év távlatából, milyen tapasztalatod van a Go-val? Mennyit sikerült fejlődnöd vele?
    Teljesen nulláról kezdené egy báratom, én segítek neki utána járni. Nagyon örülnénk, ha megosztanád a tapasztalataidat.

    Üdv:
    Jani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jani!

      A GO!-val kifejezetten jók a tapasztalataim! =) Viszont a barátodnak azt ajánlom, ha teljesen nulláról kezdi, illetve ha megnézi az alap videókat a GO!-ban, amiket enged a rendszer, és úgy érzi, hogy neki ez kevés lenne, akkor iratkozzon be egy angol tanfolyamra. Mert ott ugye rendszerezett képzésben vehet részt, és "rá lesz kényszerítve arra hogy tanuljon". Lehet, hogy magától nem lesz elég motivált.
      Nekem elég lenne a GO! Önmagában is, csak én pár hónap múlva szeretném letenni a középfokú nyelvvizsgát, hogy beadhassam azt is a főiskolai jelentkezésem mellé, én ezért elmentem egy szuper intenzív angol nyelvtanfolyamra a Cosmopolitan Lingua iskolába, ahol hétfőtől-péntekig 8:30-12:30-ig tanulok angolt. Ott kapok egy csomó házit, illetve beszélgetünk órán is, plusz vannak ingyenes kommunikációs tréningek ahova el mehet a barátod.
      Összességben, én nagyon örülök, így utólag is, hogy megvettem a GO!-t mert ha mondjuk át szeretnék ismételni egy órai anyagot, amit az angol tanfolyamon vettünk, akkor csak beírom a GO! keresőjébe és Gábor elmagyarázza.
      Mivel teljesen 0-ról kezdi én ajánlom a tanfolyamot, mondjuk egy fél intenzívet, plussz a GO!-t, hogy át tudja ismételni az anyagokat. Így szerintem 100% hogy meg tudja tanulni.
      Mert én is, hogy a kettőt használom egyszerre, már sokkal jobban az angol tudásom.

      Törlés
  2. Köszi szépen a tartalmas választ, most együtt belenéztünk az ingyenes próbavideókba, hogyan is épülnek fel, elsőre így tetszett neki, de majd még részletesebben átfutja Ati. Nagyon halvány emlékei még vannak általános suliból, így szerintem meg fogja érteni, tanfolyamra nem hiszem hogy el akarna menni.
    Amennyiben megveszi a GO!-t a bejegyzésben említett kuponkód és ajánlód érvényes még? Ha igen , abban az esetben külön helyre kell neki írnia, vagy elég a megjegyzés rovatba? Még egyszer köszi !:) És sok sikert a nyelvvizsgádhoz!

    Ui: Milyen középfokú nyelvvizsgát szeretnél letenni? Origo, Telc, Társalkodo, Dexam? Hirtelen nem is tudom milyenek vannak még:) Májusig én is tervezem hogy megcsinálok egyet, vagy legalább az egyik felét, írásbeli vagy szóbelit, viszont én tanár és tanfolyam nélkül készülök magamtól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ne haragudj hogy csak most írok neked, csak elég sok volt a dolgom a héten!

      Persze! Ez egy állandó kód, bármikor, bárki használhatja! =) Ha jól emlékszem, akkor amikor meg akarja venni a terméket, akkor ott kell lennie 2 rublikának ahova be kell írnia az ajánló kódomat és a kupon kódot. Nézzétek meg, de szerintem valami ilyesminek kéne ott lennie.

      Én a Telc-en gondolkozom, meg a Bme-n, még egyenlőre nem tudom, de nálunk lesz a tanfolyamon nyelvvizsgára felkészítő rész is, és ott amit a többség dönt, arra fogunk gyakorolni, szóval lehet hogy arra megyek amit gyakorolni fogunk! =)

      Törlés
  3. Szia! a kód amit írtál csak egyszer működik? már nem használható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ha új regisztráló vagy, akkor "működik" csak, ha pontosabban szeretnék fogalmazni, akkor "fejenként" van ez a kód.
      Így azok használhatják, akik újonnan regisztrálnak a nyelvipercek.hu-ra.

      Törlés
  4. én jobban örülnék egy felhasználónév-jelszó kombinációnak,mert még így sincs rá pénzem,pedig érdekelne :D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Ma találtam rá a Go! tanfolyamra. Kezdő vagyok, és tetszettek a videók az oktatásról. Nekem a diplomához középfokra van szükségem. Szerinted melyik csomagot válasszam, ha most akarom elkezdni teljesen a nulláról? Mennyi idő ezzel egy középfokra eljutni? Járok angol tanárhoz is, de úgy érzem többre van szükségem.Köszi választ!!!! Adél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Először is ne haragudj, hogy csak most írok neked, csak teljesen el vagyok most a vizsgáimmal foglalva.. :/

      Na de a kérdésedre válaszolva, szerintem válaszd az alap csomagot amit ajánlok itt a bejegyzésben, és ahogy haladsz az anyaggal, meg a tanároddal érzékelni fogod, hogy melyik megy nehezebben, pl. vagy a szókincsedet, vagy esetleg a beszédkészséged kéne fejleszteni, akkor az alap csomag mellé, választhatsz kiegészítő csomagot is.

      Szerintem angol tanár mellé, (főképp ha valamit nem értesz, és szeretnéd újra ismételni, viszont az angol tanárnak ezért nem szeretnél külön fizetni) a GO! alap csomag teljesen jó, mert egyrészt egyszeri összeget kér csak, másrészt meg bármikor amikor ráérsz, bármelyik videómagyarázatot megnézheted. =) És nincsen időlimit se, tehát ha egyszer megveszed bármeddig használhatod.

      Az meg, hogy mennyi idő, az csak tőled függ, mert a program bármikor elérhető, így bármikor tudsz tanulni. :)

      Törlés