2011. december 26., hétfő

Az én karácsonyi sminkem =)

Ezt a sminket Ewcsiknek ajánlom! =) Az ő ötlete alapján készítettem el! Mutatom az alap ötletet!

Ha gondoljátok nézzétek meg az ő blogját is! =)
http://www.ewcsik.blogspot.com
(Alapötlet) 

Sajnos még a videós sminkelési problémát nem sikerült megoldanom, ezért ezt a sminket most képek alapján fogom nektek bemutatni! =)

Először is megmutatom milyen színekkel készítettem el a sminket! =) Anyukámtól Karácsonyra kaptam egy Avonos palettát! =) Mutatom is nektek, illetve bekarikázom nektek, hogy milyen színeket használtam róla!

   
(Avon 6 részes paletta)

Az egyik ilyen tört fekete?! :D talán van ilyen szín is, tehát nem az intenzív fekete hanem ilyen mattabb. És egy ilyen szürkés fehéres szín a másik =) Ezen kívül még használtam egy intenzív fekete színt is. 

Egyébként ez egy tükrös paletta! Még mielőtt elfelejtem mondani :D

Miután megvolt a szemek alapozása felvisszük a fehéres-szürkés színt a szemhéjakra. 

(Fehér-Szürkés szín felvitele a szemhéjakra) 

Utána felvisszük a (nem szemöldök csontra) fehéres-szürke szín fölé a sötét mattos fekete színt =) De úgy, hogy fogunk egy celluxot és úgy ragasszuk fel az arcunkra, hogy az orrunktól a szemünk széléig alkosson egy "vonalzót" de ha képet megnézitek akkor látjátok, hogy hogy értem. És a celluxig vigyük fel a fekete színt! =)

(Fekete mattos szín felvitele egy cellux segítségével =) ) 

Ha ez kész, fogunk egy fekete szemhéjtust, és kihúzzuk vele a szempilla vonalunkat, de úgy, hogy még fenn van a cellux, mert a cellux segítségével szép ívet tudunk készíteni =) Illetve a képen látszik, hogy egy kis sötétebb feketét felvittem a szemek külső sarkaiba =) 

   

Igaz a szemtusos kihúzás megint nem a legtökéletesebb, de remélem azért tetszik nektek! =)) Jah és azt elfelejtettem mondani, hogy az alsó szempilla vonalat is kihúztam, illetve a vízvonalat is, amit egyébként nem szoktam mert nekem könnyezik tőle a szemem =(

   

Igaz nem teljesen olyan lett mint a minta, de én igyekeztem =)
Ha ti olyat szeretnétek mint a minta, akkor használjatok több sötétebb feketét, illetve egy kicsit húzzátok ki jobban a szemöldök fele az íveket =) (ha cellux van, akkor menni fog! =) ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése