2012. április 12., csütörtök

Tally Weijl Chinese Riviera - Még pár ruhadarab =)

Pár bejegyzéssel előbb megmutattam Nektek a Tally Weijl Chinese Riviera Kollekcióját =) Abban a bejegyzésben láthattatok a kollekcióból készült Outfit-ket, illetve még pár nekem tetszett ruhadarabot is kiemeltem közülük =)

Most is mutatnék párat, ha esetleg még nem láttátok a Tally Weijl oldalán =) ITT a teljes albumot megnézhetitek!




Igaz.. nyárra meg tavaszra ha már bejön a melegebb idő, már nem nagyon hordok sálat, de akkor is elfogadnám :D..


Ez a trikó tipikus nyári darab =) Nekem nagyon tetszik =)) Van is ehhez hasonló felsőm, szóval ezt is elfogadnám =)

Egy egyszerű farmer short sose árt =)))


Ezt a csipkés kardigánt eltudnám képzelni az egyik Tally-s ruhám fölé, ha esetleg kicsit lehűl az idő nyáron =)

Ezt a bejegyzést csak egy kis kiegészítőnek szántam az előzőhöz =)

Nektek, hogy tetszenek ezek a ruhadarabok?
Fogtok Glamour napokon Tally Weijl-be vásárolni? =)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése